Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
luthagsesplanaden 27B:206 752 35 uppsala

Jag läste det som en IP-adress... 😛

Skadad much? 😑

Postat
WAZAAAAAAAAA jag beställde adressändring förut

just ja, du o Pazo ska bli sambos ja. Sköjjigt! Då blir ni ju tvunga att skaffa ett gemensamt konto här på SF. Då måste ni heta OverPaz, eller PazoKill. 😛

Postat

Kan ju bli jobbigt oxå när ni ska skriva här i längsta på samma tangentbord. Men efter lite övning så går det nog.

Postat

Plugga, äta, gymma, plugga äta, gymma. Plugga, äta, gymma, plugga äta, gymma. Plugga, äta, gymma, plugga äta, gymma. Plugga, äta, gymma, plugga äta, gymma. Plugga, äta, gymma, plugga äta, gymma.

Postat

som stig brewitz som är typ studierektor eller nått vid statsvetenskapliga institutionen sa: "lägg 20 timmar i veckan på studierna och 20 timmar på att träffa vänner" 😄

Postat
Om jag utgår ifrån att du är seriös ett tag. 😄 Hur kan jag INTE känna så om rätt många av dom som postar i Vellingby-tråden exempelvis? Om människor som skapar trådar som heter "bög orsak"?

Hallå där. Jag har postat i vellingbytråden.

Om nån undrar läser/postar jag ifatt.

Postat
Konstigt men jag tycker det är mycket lättare att läsa romaner på engelska än på svenska. Alla komman och apostrofer gör det mera lättläst för mig. Men när ja använder mina kommatecken mm så gör jag det tydligen på "engelska" nu. 😄

EDIT/ Blir inga särskrivningar då ord inte sammanskrivs i samma utsträckning på engelska heller

Själv föredrar jag oxford-komman.

Postat
you ought to know med alanis morissette är ett annat exempel. ofta är det ihop med "to" och då säger man det väl liksom sådär "ÅDDA!" fast inte med göteborsk betoning.

tror till och med ought to skrivs ihop till oughta i det fallet, fast jag vet inte om det är korrekt eller bara lite slangaktigt sådär.

Är det inte alltid ihop med to?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.