Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

MORRN! Läst ikapp nu!

Somnade typ 20.30, vaknade 6. drog på mig kläderna tog en promenad på knappa 30min hem. duschade, lagade frulle och sen började ikappläsningen. Nu har jag tio min på att klä på mig, packa och borsta tänderna.

Postat
Skitläckert. Vill tacka dej och dingbats för arbetet med min julavatar. När är ett lämpligt datum för att lägga upp den?

Vore ju kul om vi kunde ha en gemensam "julskyltning". Nu är det väl ingen som läser det här eftersom det

är mitt i natten,

Nästa söndag är första advent.

Postat

Ska ta den där jävla sprutan idag men vet inte riktigt hur lång tid det tar att gå ner till vårdcentralen. Man vill ju inte chansa på för kort tid men så jävla segt att stå där nere och vänta också.

Postat

Skönt att nya Pain of Salvation verkar vara någon slags rå, smutsig garagerock eller något liknande. För att vara dom, ganska naturlig utveckling efter Scarsick egentligen.

Postat

En tråd på Helgon som heter "bög orsak" och visar på olika forskningsrapporter om orsaker till varför en människa blir homosexuell.

Jag tror jag åker hem och lägger mig och går aldrig mer upp igen.

Postat
Julii, som är någon variant av Julius (Caesar) är ett underbart i-ljud som jag snubblade över i ett engelskspråkigt strategispel. Det uttalas som svenskans juli med ett -ai på det sista i:et. Juli-ai. Grymt.

Låter som plural.

Cactus, cacti.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.