Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
imorgon måste vi hitta en sida med ett geografispel som är hela världen och att man får ett namn på ett land så ska man placera det

ja, det och så måste vi hitta ett sätt så man blir cool som faaaan

Postat

mäh, det står "Fel på sidan" när jag Googlar på bilder. :rolleyes:

Har kollat i internet-alternativ -> Avancerat och kollat så "Visa bilder" och "Inaktivera felsökning av script" är ibockade.

Har testat starta om webbläsaren.

hm..

Postat
MEN VADÅ TUNGSTEN!!!? 😄

Wolfram heter det :rolleyes:

Fast där har man lite rätt att känna sig stolt, för det är ett av få lånord från svenskan till engelskan.

Som då inte heter så på svenska, men ändå.

Postat

Jag förstår inte hur man kan låta det gå så långt.

Alltså, visst går att banta bort, men blir massa hänghud kvar och sånt är svårt att fixa till.

Stackarn.

Postat
Jag förstår inte hur man kan låta det gå så långt.

Alltså, visst går att banta bort, men blir massa hänghud kvar och sånt är svårt att fixa till.

Stackarn.

Förvisso, men så synd är det inte om han. Det är inte så att man vaknar en dag och är automatiskt smälltjock. :rolleyes: Någonstans på vägen gjorde han nog valet att bli det.

Postat (redigerat)

killis, jag fixade länk iaf.

Förvisso, men så synd är det inte om han. Det är inte så att man vaknar en dag och är automatiskt smälltjock. :rolleyes: Någonstans på vägen gjorde han nog valet att bli det.

jo, förvisso sant. Men man mår ju inte bra mentalt om man låter det gå så långt. Tröstäter antaligen pga. av få vänner, mobbning, eller familljeproblem etc. Antar jag iaf.

Redigerat av Memphis
Postat
killis, jag fixade länk iaf.

jo, förvisso sant. Men man mår ju inte bra mentalt om man låter det gå så långt. Tröstäter antaligen pga. av få vänner, mobbning, eller familljeproblem etc. Antar jag iaf.

Sant, det är ett något tragiskt mänskligt öde i vilket fall.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.