Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Nu sitter jag på ekonomikum. Vaccinationsbiljetterna tog slut men jag är här med jocke. Fast nu satte jag mig vid ett bord för nu ska han strax få sprutan. Sen ska vi plugga och sen är det föreläsning. Ska väl kanske dra bort till folkes innan och köpa några bananer så man står sig.

Gör inte det!

Var hos läkaren med morsan i ett ärende och fick veta att ALLA får höga blodsockervärden när man tar vaccinet. Därför måste man undvika frukt, godis, läsk, bakelser m.m. i någon vecka åtminstone. Symptom som huvudvärk, yrsel och t.o.m. illamåendet och dominingar härrör från dessa tillfälligt höga blodsockervärden. En del fall av diabetes mellitus har brutit ut i samband med dessa vaccineringar, men kunde ha undvikts genom mer info om detta. Pojken som gick på kafé direkt efter vaccineringen t.ex. och därför hamnade i koma.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Virus ändrar alltid form. Det kallas evolution. Om alla är vaccinerade, kommer en lite annorlunda variant av viruset ha en fördel, men det spelar ingen större roll för om alla istället hade blivit sjuka och immuna mot viruset, hade en lite annorlunda variant haft samma fördel.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

det är inget att göra åt. Det är Annunaki från Nibiru som gör så att vi blir Zobies innan de kommer hit för att bla ta allt guldet vi grävt fram åt dem..

Link to comment
Dela på andra sajter

Virus ändrar alltid form. Det kallas evolution. Om alla är vaccinerade, kommer en lite annorlunda variant av viruset ha en fördel, men det spelar ingen större roll för om alla istället hade blivit sjuka och immuna mot viruset, hade en lite annorlunda variant haft samma fördel.

Hmm. De jag pratat med inom sjukvården menar att viruset inte hade behövt ändra form om tillräckligt många fick svininfluensan i den form den nu finns.

Men jag förstår din synpunkt. Om många får svininfluensan och sedan blir immuna så måste viruset ändra form då också.

Vi skyndar m.a.o. bara på denna formändring något genom vaccineringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är inget att göra åt. Det är Annunaki från Nibiru som gör så att vi blir Zobies innan de kommer hit för att bla ta allt guldet vi grävt fram åt dem..

När vi grävde guld i USA? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm. De jag pratat med inom sjukvården menar att viruset inte hade behövt ändra form om tillräckligt många fick svininfluensan i den form den nu finns.

Men jag förstår din synpunkt. Om många får svininfluensan och sedan blir immuna så måste viruset ändra form då också.

Vi skyndar m.a.o. bara på denna formändring något genom vaccineringen.

Ja, vi skyndar på det lite, vilket skulle kunna vara väldigt bra, eftersom den nuvarande varianten av svinfluensan inte skulle få fäste och kanske dö ut innan den hunnit ändra sig... fast det är bara en utopi, det kommer aldrig hända. Det är ju bara vi i väst som vaccinerar oss.

Den vanliga influensan ändrar sig ju förresten till varje säsong den också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp och förra året när jag vaccinerade mig i slutet av oktober så kan jag säga att det hjälpte inte ett djävla dugg! Fick den influensan med 40-41 graders feber i 14 dagar 6 veckor senare, trots febernedsättande medel som inte hjälpte det heller. Men inget verkar ju hjälpa på mig å andra sidan...

Jag har haft säsongsinfluensan varje år de senaste 25-30 åren, trots att bara 10% av befolkningen får säsongsinfluensan.

Frågan blir då: hur stor är sannolikheten att jag får svininfluensan resp säsongsinfluensan detta året?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp och förra året när jag vaccinerade mig i slutet av oktober så kan jag säga att det hjälpte inte ett djävla dugg! Fick den influensan med 40-41 graders feber i 14 dagar 6 veckor senare, trots febernedsättande medel som inte hjälpte det heller. Men inget verkar ju hjälpa på mig å andra sidan...

Jag har haft säsongsinfluensan varje år de senaste 25-30 åren, trots att bara 10% av befolkningen får säsongsinfluensan.

Frågan blir då: hur stor är sannolikheten att jag får svininfluensan resp säsongsinfluensan detta året?

mellan 0 och 1 skulle jag tro 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Give me rain

fertile days

open sky, open sky

give me wind

'cross my face

fossil, I

fossil, I

Skumt, de verkar ju inte så gamla. Fast de kanske har en lite äldre målgrupp också, de kör ju trots allt grymt 90-talig musik. Jag känner mig iallafall som en fossil jag också, så det är ju bara grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...