Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
CITAT (k9 @ 2009-11-17, 12:00)

Andra Bulldog? Vem är det?

Här är en bild:

Ser bekant ut.. fast det är nog ingen bulldog. Skulle tro att det är en balndras Alaskan/Siberian-husky. En tik som blir tre år i Jannuari. Och som snart höglöper. Skulle gissa att hon heter Puma också.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser bekant ut.. fast det är nog ingen bulldog. Skulle trå att det är en balndras Alaskan/Siberian-husky. En tik som blir tre år i Jannuari. Och som snart höglöper. Skulle gissa att hon heter Puma också.

Jag tror bestämt du ser fel. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog sprutan i torsdags. Biverkningen för mej var ömhet i axeln, som börjar dämpas idag. De flesta verkar

drabbas av detta.

E du go eller?? Har du haft den biverkan i 6 dagar??

Läste just rekommendationen om att om man haft en biverkan i mer än 2 dagar bör man uppsöka läkare.

Samtidigt så uppkommer vissa biverkningar först efter ett antal veckor.

Jag vet flera som spytt av vaccinet.

Har tänkt på en sak... man tror ju att den här svininfluensan kommer att dö ut och försvinna så fort tillräckligt många haft den, men om "alla" vaccinerar sig så kommer den ju att ha sitt fäste en längre tid tills den blir mätt. Är inte det idiotiskt?

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ska gå och lämnatillbaks en mixer som jag inte ville ha nu.... Någon som testa Yamahas mixers? Skulle kanske byta mot en sådan om de är något att ha...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska gå och lämnatillbaks en mixer som jag inte ville ha nu.... Någon som testa Yamahas mixers? Skulle kanske byta mot en sådan om de är något att ha...

Jag har en från OBH Nordica. Helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tänkt på en sak... man tror ju att den här svininfluensan kommer att dö ut och försvinna så fort tillräckligt många haft den, men om "alla" vaccinerar sig så kommer den ju att ha sitt fäste en längre tid tills den blir mätt. Är inte det idiotiskt?

😉

😉

svininfluensan är ett köttätande monster! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda mixer jag har är en analogporta från Yamaha!! Den förstärkte servicemannen på eget bevåg och helt gratis med en stållist i underkanten så att inte uttagen skulle åka in i apparaten, den gången den var inne för reparation. Tror det gällde remmen den gången?

Minns inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sitter jag på ekonomikum. Vaccinationsbiljetterna tog slut men jag är här med jocke. Fast nu satte jag mig vid ett bord för nu ska han strax få sprutan. Sen ska vi plugga och sen är det föreläsning. Ska väl kanske dra bort till folkes innan och köpa några bananer så man står sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

E du go eller?? Har du haft den biverkan i 6 dagar??

Läste just rekommendationen om att om man haft en biverkan i mer än 2 dagar bör man uppsöka läkare.

Samtidigt så uppkommer vissa biverkningar först efter ett antal veckor.

Jag vet flera som spytt av vaccinet.

Har tänkt på en sak... man tror ju att den här svininfluensan kommer att dö ut och försvinna så fort tillräckligt många haft den, men om "alla" vaccinerar sig så kommer den ju att ha sitt fäste en längre tid tills den blir mätt. Är inte det idiotiskt?

😉

Jo, men nu ska jag äta iaf.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ni att det normalt dör 2000-4000 människor i en vanlig influensa också?

Ja och det beror på att inte så många får den vanliga säsongsinfluensan. Hade lika många fått säsongsinfluensan som de som kommer att få svinfluensan så hade dödstalet i den vanliga influensan varit 20000 personer! Svininfluensan kommer att leda till uppemot 50000-65000 dödsfall i Sverige, tror man på sikt.

Det värsta är ju att vilka vacciner vi än tar fram så kan virusen ändra form. Som om Satan fått ett frispel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...