Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat

Åh vad trött jag blir på hårklyverier just nu... 😄😱

k9 (oregistrerad)
Postat

JAg så kluvna hårtoppar just nu. Har krånglat med försäkringsbolag och försäkringskassan. Och skrivit i tråden om OH mikrofoner Fast jag fick göra en passning tillbaks till den som jag tyckte ängande sig åt just hårklyverier.

Postat
JAg så kluvna hårtoppar just nu. Har krånglat med försäkringsbolag och försäkringskassan.

Jag tror inte det går på hemförsäkringen.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fast det var ju fastighetsförsäkringen som det var frågan om här men det ju ju inte saken bättre.. haha

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Har du lyssnat på Pocket Metropolis skivan, Pazo?

k9 (oregistrerad)
Postat

Någon mer som skulle vilja ha en, föresten?

k9 (oregistrerad)
Postat

ATTENTAT!! Jag art just länkad till en transporr sida..... huuuaaallliiiiigeeen...

k9 (oregistrerad)
Postat

Det var någon på skype som busade med mig..

k9 (oregistrerad)
Postat
Två saker att oroa sig för den här hösten: svininfluensan och fasfel. Inget av det finns det heltäckande skydd för. Å andra sidan har det, efter avstämningar med verkligheten, visat sig inte vara så farligt som teoretikerna målat upp det. Till och med så att de botemedel som finns ibland framkallat andra problem.

Till farbrorn i den blå skepparmössan: Graalen du letat efter heter K&M 23550. Du hittar den i välsorterad butik och i Tyskland.

haha

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.