Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hade varit kul Slejjan! Ut o ta några öl me Loopis, debatt och RB om de kan, för öla e du bra på har jag förstått. 😳 Jag ska kolla på hur helgen ser ut för min del.

Redigerat av Memphis
Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Långa resor är inget kul. Som tur är tar jag flyget till kungliga hufvudstaden i morrn bitti. Åker hemifrån vid sextiden och är framme på jobbet strax före nio.

Postat
En kontroll, sladd till att koppla in i tv och så ett "tre i ett" spel. alltså tre spel i en kasett 😄

Ingen tv dock 😄

En kontroll!! 😳 ska jag spela själv har du tänkt? 🙁 Närrå, hittade en kontroll på blocket för 70spänn så det e lugnt. Jag hör av mig om det.

Postat
hade varit kul Slejjan! Ut o ta några öl me Loopis, debatt och RB om de kan, för öla e du bra på har jag förstått. 😳 Jag ska kolla på hur helgen ser ut för min del.

Ja! 😄 Doktorn har jag ju iaf pratat med på tel nån gång å ni andra verkar ju rätt trevliga också. Har inget bokat mer än att träffa farsan å syster + en massa "jul på liseberg" med sonen..höhö.

Postat (redigerat)
Ja! 😄 Doktorn har jag ju iaf pratat med på tel nån gång å ni andra verkar ju rätt trevliga också. Har inget bokat mer än att träffa farsan å syster + en massa "jul på liseberg" med sonen..höhö.

"ni andra verkar ju rätt trevliga"

😳

😄

Ja, Doktorn har jag träffat, en trevlig prick.

Redigerat av Memphis
Postat
"ni andra verkar ju rätt trevliga"

😳

😄

Ja, Doktorn har jag träffat, en trevlig prick.

Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 🙁

Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen.

Postat (redigerat)
Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 😄

Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen.

Mäh! 🙁 Om vi träffas så ska du få en snyting för vad du sagt om avataren, jag kämpade i 20 minuter med den!! 😳

Du börjar få talang för att ta jämna inlägg, ställ upp i Talangjakten!!

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Dags för omgång 2 av mackor med honung och te.

ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan.

Samt mackan ligger inte i teét.

Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😳

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jag sade ju att det skulle bli så att ni sitter o chattar i samma lägenhet! 😳

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

gjorde iof jag igår när jag skulle skicka en låt till min inneboende. 😛 Kändes väldigt dumt. Men vi har ändå en våning mellan så det e inte lika slappt som ni! 😄

Edit, en våning, inte två

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Dags för omgång 2 av mackor med honung och te.

ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan.

Samt mackan ligger inte i teét.

Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😛

MÄH Honung har man i teet xD

...och mackan breve 😄

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

mja T-shirtstore hade inga roliga. Däremot Shirtstore.se:

11069_s_12076.jpg

10393_br_9493.jpg

11030_b_11878.jpg

😛

Eller t-shirthumor.com:

skbl_lg.gif

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.