Jump to content
Annons

Bilder på snygga studios/ kontrollrum

Umemagnus

Recommended Posts

Det det stämmer inte. Läs på!

Enligt kinesiska forskaren J.O Ke så finns det en tes att långa bastoner kan skivas av galler och därav bli dubbelt så starka högfrekventa toner istället. 😆

Dela på andra sajter

Annons
Enligt kinesiska forskaren J.O Ke så finns det en tes att långa bastoner kan skivas av galler och därav bli dubbelt så starka högfrekventa toner istället. 😆

Haha vilket skämt! Herr Joke kanske borde testa sin tes.

Fanns det nån form av ironi i adrumdrums inlägg som jag gick miste om? 😉

Dela på andra sajter

Haha vilket skämt! Herr Joke kanske borde testa sin tes.

Fanns det nån form av ironi i adrumdrums inlägg som jag gick miste om? 😕

nej! där blir det nej, skräddarn säjer nej! bestämt nej! 😄

förövrigt tycker jag att det är väldigt snyggt när man har sånt där äggkartongs formad skumgummi på väggarna, sedan om man sätter lite isolering bakom så tar det bort sånna där svallande vågor eller vad det kallas 🙂😎😆😆😆😆😆😆

Dela på andra sajter

harrison bord?

Nu vet jag inte med 100% säkerhet om den bilden är tagen just 1977 — men om den är tagen tidigast det året, så kan det vara Sveriges första Harrison-bord med full automation vi ser.

En leksak för de stora pojkarna — då! 😄

Redigerat av Valle
Dela på andra sajter

jag tar en Mexicana (Pizza) med en stor stark, du kan skippa salladen... :rolleyes:

.. och ett lowpass på 70 hz och en kompressor på trummorna.

Sveriges första pizzeria/studio - Tretow var tidigt ute med banbrytande idéer. 😳

Redigerat av laxlaxlax
  • Gilla 1
Dela på andra sajter

... och en skinksallad.

Ingår dryck?

Jäpp, i äkta 70-talsanda dessutom! Till en mellan skinksallad erbjuds en hela Jack Daniels, alternativt tre flaskor rödvin. (Vatten, för de som vill skölja munnen, hämtar man på toaletten).

Dela på andra sajter

Okej, lite mer gottegott såhär på Fredag eftermiddag då. ☺️

Först ut en snygg och stilren studio med fräsch färgsättning! Blomman gör mycket också. Blir nog att inskaffa 1 st blomma själv.

Music_4_Studio_1_web.jpg

Sedan Chestnut Studios som sätt lite för mycket på Star Wars Episod 1 eller nått. Lite coolt men lite stelt.

chestnut-studios-3-640.jpg

chestnut-studios-1-640.jpg

chestnut-studios-4-640.jpg

Sedan 1 st havsutsikt från någon hemmastudio. Gäller att isolera ordentligt så inte fiskmåsar kommer med på alla tagningar.

Beach%20Studio-L.JPG

Redigerat av Memphis
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.