Zyan Postat 11 november 2009 Dela Postat 11 november 2009 Det det stämmer inte. Läs på! Enligt kinesiska forskaren J.O Ke så finns det en tes att långa bastoner kan skivas av galler och därav bli dubbelt så starka högfrekventa toner istället. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
desvaenger Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Enligt kinesiska forskaren J.O Ke så finns det en tes att långa bastoner kan skivas av galler och därav bli dubbelt så starka högfrekventa toner istället. 😆 Haha vilket skämt! Herr Joke kanske borde testa sin tes. Fanns det nån form av ironi i adrumdrums inlägg som jag gick miste om? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrumdrum Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Haha vilket skämt! Herr Joke kanske borde testa sin tes. Fanns det nån form av ironi i adrumdrums inlägg som jag gick miste om? 😕 nej! där blir det nej, skräddarn säjer nej! bestämt nej! 😄 förövrigt tycker jag att det är väldigt snyggt när man har sånt där äggkartongs formad skumgummi på väggarna, sedan om man sätter lite isolering bakom så tar det bort sånna där svallande vågor eller vad det kallas 🙂😎😆😆😆😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Yummy! Legendariska Electric Lady: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nyberg Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 (redigerat) http://theatriumstudio.com/ hmm...Tommy Lee's "hemstudio" hmm... Ps såg att denna länka var redan postad! Redigerat 12 november 2009 av Nyberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Även när det begav sig var det snyggt. Tretows spakar 😕 — 1977 någon gång, i Marcus Music Studio: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrumdrum Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 Även när det begav sig var det snyggt. Tretows spakar 😛 — 1977 någon gång, i Marcus Music Studio: harrison bord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 (redigerat) harrison bord? Nu vet jag inte med 100% säkerhet om den bilden är tagen just 1977 — men om den är tagen tidigast det året, så kan det vara Sveriges första Harrison-bord med full automation vi ser. En leksak för de stora pojkarna — då! 😄 Redigerat 13 november 2009 av Valle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 jag tar en Mexicana (Pizza) med en stor stark, du kan skippa salladen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 (redigerat) jag tar en Mexicana (Pizza) med en stor stark, du kan skippa salladen... .. och ett lowpass på 70 hz och en kompressor på trummorna. Sveriges första pizzeria/studio - Tretow var tidigt ute med banbrytande idéer. 😳 Redigerat 13 november 2009 av laxlaxlax 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 jag tar en Mexicana (Pizza) med en stor stark, du kan skippa salladen... Hädare! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 .. och ett lowpass på 70 hz och en kompressor på trummorna. Hellre High-Pass, för min del. Annars blir det rejält "mullrigt" i smaken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 Hellre High-Pass, för min del. Annars blir det rejält "mullrigt" i smaken... ... och en skinksallad. Ingår dryck? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emili01 Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 Real World 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 ... och en skinksallad.Ingår dryck? Jäpp, i äkta 70-talsanda dessutom! Till en mellan skinksallad erbjuds en hela Jack Daniels, alternativt tre flaskor rödvin. (Vatten, för de som vill skölja munnen, hämtar man på toaletten). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 (redigerat) Okej, lite mer gottegott såhär på Fredag eftermiddag då. ☺️ Först ut en snygg och stilren studio med fräsch färgsättning! Blomman gör mycket också. Blir nog att inskaffa 1 st blomma själv. Sedan Chestnut Studios som sätt lite för mycket på Star Wars Episod 1 eller nått. Lite coolt men lite stelt. Sedan 1 st havsutsikt från någon hemmastudio. Gäller att isolera ordentligt så inte fiskmåsar kommer med på alla tagningar. Redigerat 13 november 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 13 november 2009 Dela Postat 13 november 2009 Umemagnus! Här har det gjorts fräsha mixar 😳 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 15 november 2009 Trådstartare Dela Postat 15 november 2009 Umemagnus! Här har det gjorts fräsha mixar 🙂 Hehe, perfekt! Eftersom att jag har öppen spis i rummet, så tänkte jag ha lite sjyssta vedstaplar, borde väl bli fina diffusorer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 1 december 2010 Trådstartare Dela Postat 1 december 2010 Bumpar lite, och ber er att fylla på med bilder på sjyssta studios/kontrollrum. Allt för att få inspirationen att flöda inför era/dina/mitt bygge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johan1985 Postat 2 december 2010 Dela Postat 2 december 2010 Svenska Grammofon Studion tycker jag är frän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 2 december 2010 Dela Postat 2 december 2010 Aha, detta måste vara hemma hos aROCKER. Han lirar ju sådana där plastkaggar Ja jäklar du, mitt trumset! 😮 Tyvärr inte hemma i min studio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.