Worra Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Så har vi då äntligen färdigställt Black Grand i EXS24 Mk II format! Byggd från scratch för att ge så bra prestanda/ljud som möjligt. Finns i 16 eller 24 bitars format. Kolla in www.sampletekk.com
Ulrik Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Trevligt, trevligt! Har hört hur bra Black Grand låter, nu undrar jag om mitt system klarar av att driva Black Grand exs24 24 bitar? Jag har powermac G4 800 mhz, firewire hd "la cie 800 firewire", 1.25giga ram, kör logic pro 7, osx 10.3.7 m.v.h. Ulrik
Jocke Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Skevt att jämföra mac och pc kanske. Men ram-minnet kan vara i minsta laget. "System minimum (24 bit version): Pentium IV 1GHz with 1.5Gb RAM "
VacUm Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Inga problem med EXS24 ändå. Kan i värsta fall bli lite knastrigt när man spelar (om man har sega diskar), men i ett arr så spelar den upp det riktigt ändå.
Ulrik Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Låter som det skulle kunna funka alltså, ska ändå ta och köpa till lite extra ram 😆 Tackar Ulrik
Worra Postat 5 januari 2005 Trådstartare Postat 5 januari 2005 Hej Ulrik och ni andra. Jo, lite mera RAM är nog på sin plats.1,5Gb skulle jag nog satsa på, sedan skall det nog tuffa på bra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.