Swedhome Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Visit Swedhome Hej Swedhome producerar music, typ melodiös rock och blues mm. Text och musik är noga utarbetade i enlighet med våra egna erfarenheter och krav, Mycke feeling helt enkelt. I dagsläget har vi ett 20-tal låtar som vi tror på, en av dom ligger på myspace, dom andra håller vi på ett tag till. Just nu arbetar endast jag (Arne kompositör) och Kia (textförfattare) med Swedhomes matereal. Nu kommer vi till frågan...Är det någon ide att satsa på Sverige? Vi har legat ute på myspace ett par år, och det är i princip bara Jänkare, Tyskar, Engelsmän mf (nästan inga från Sverige) som lyssnar och addar oss!? Vi är inte intresserade av melodifestivaler och sånt trams. Vad vi däremot är intresserade av är kunnigt folk som kan berika oss med goda råd, eller toner. Vi är inte främmande för samarbeten. Själv är jag i stort behov av att träffa duktiga musiker. Jag tror det ena ger det andra. som sagt, vi är öppna för förslag 😛 MvH /Kia & Arne Swedhome
Martin Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Tyvärr har det blivit så att hårdrock börjar bli väldigt ute i Sverige. Jag tror det är därför det är mest utlänningar som lyssnar på er. Men det finns ju absolut en målgrupp här i Sverige med, tror bara dom inte är lika sökande som hårdrockarna där nere...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.