GhostDOG Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Hej! đ Vilken spelare till Windows XP skall jag anvĂ€nda för att kunna spela upp OGG filer? Tackar pĂ„ förhand! GhostDOG
Neko Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 (redigerat) Winamp 5 Tanka hÀr Redigerat 27 december 2004 av Neko
GhostDOG Postat 27 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 27 december 2004 Tack för hjĂ€lpen Neko! đ Vilket program skall jag anvĂ€nda för att kunna brĂ€nna?
Neko Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 (redigerat) Tack för hjĂ€lpen Neko! đ Vilket program skall jag anvĂ€nda för att kunna brĂ€nna? BrĂ€nna vanliga skivor med din musik pĂ„? Det gĂ„r vĂ€l i Winamp om du vill. GĂ„r i och för sig inte alls fort om du inte köper fullversionen. Annars rekommenderar jag NERO burning rom lĂ€nk. Finfint program. Finns andra sĂ„som Easy cd creator (som Ă€r bra nĂ€r det fungerar...) och alkohol 120% Redigerat 27 december 2004 av Neko
GhostDOG Postat 27 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 27 december 2004 BrĂ€nna vanliga skivor med din musik pĂ„? Japp! Har för mig att jag lĂ€st i ett nummer av Studio att OGG Ă€r bĂ€ttre Ă€n mp3. đ tack för hjĂ€lpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.