laxlaxlax Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Som basshunterfan måste man ju vara dotaspelare. Hängt på eurobattle och dotti sen några år. Nån mer lirare? Kryp fram ur gömmorna. Vore kul att dra en match!
Anjou Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Smyglanar lite med en vän bara. Då är det Red Alert och senare versioner som gäller. Onlinespel har inte blivit så mkt, fastnade i nåt som hette Conquer för några år sen, men det tog slut iom sambolagen. Fortfarande lite abstinens dock. Vad menas med Dota? Är det ett specifikt spel, gengre eller vad? Kanske skulle gilla låten mer om jag visste.
Krokodil Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Counter-Strike är väl det närmaste jag kommer.
laxlaxlax Postat 13 november 2009 Trådstartare Postat 13 november 2009 (redigerat) Vad menas med Dota? Är det ett specifikt spel, gengre eller vad? Kanske skulle gilla låten mer om jag visste. Det är en moddad karta till warcraft III - ungefär som Counterstrike är en mod av halflife. EDIT: Och nu ska jag lira en omgång! Tjohej på er. Redigerat 13 november 2009 av laxlaxlax
Overkill Postat 13 november 2009 Postat 13 november 2009 Min bror spelar frenetiskt detta. Ha, min med.
tomazopantera Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Battlefield 1942 och Counterstrike source
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.