martinstorm Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 (redigerat) Hej skulle vilja ha lite sammarbete med en låt som jag sitter fast med lite. grenen är trance, själv sitter jag i Ableton Live. så skicka pm om det är intressant. //mvh Martin Redigerat 15 november 2009 av martinstorm
merl (oregistrerad) Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Hej skulle vilja ha lite sammarbete med en låt som jag sitter fast med lite.grenen är trance, själv sitter jag i Ableton Live. så skicka pm om det är intressant. //mvh Martin Jag sitter i cubase men skulle vara kul att samarbeta med nån i trance/dance projekt
robbiew Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Hallå! Skulle vara väldigt intressant att göra lite sammarbete. Själv jobbar jag mer åt tech house hållet på min musik, men som jag ser det så kan man aldrig få för mycket kött på benen, När det gäller min trance kunskap så är jag dj sen långt tillbaka och när jag börja som dj var det bara trance så har god kunskap inom det. Sitter för tillfället både i Live och Logic så vore väldigt kul att hitta någon att göra lite trevlig musik ihop med. /Robert Hej skulle vilja ha lite sammarbete med en låt som jag sitter fast med lite.grenen är trance, själv sitter jag i Ableton Live. så skicka pm om det är intressant. //mvh Martin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.