Jump to content
Annons

Betyg?  

7 röster

1. 1. Betyg?

• 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      2

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Killing a Neighbour

ARTIST/GRUPP: Samma Kaliber

GENRE: 60-talspop

LÅTLÄNGD: 2 minuter 18 sekunder

KOMPOSITÖR: maxmaxmax & Henke

PRODUCENT: maxmaxmax & Henke

EV. MEDVERKANDE: maxmaxmax & Henke

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 2,11 MB

STATUS: Sandlåda

LÅTLÄNK:

(Högerklicka och "Spara som..." eller klistra in i webläsaren)

Henke har kommit hem ifrån Piteå och såhär slutade det.

Jag (Henke) lägger ut detta mot maxmaxmax vilja, bara så ni vet (lova att inte säga något om detta till honom).

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

äh kom igen

Come kick me!

Palm (oregistrerad)
Postat

JO va fan, jag blir charmad iaf... speciellt av sitarstuket i början. Mer sånt!

Postat

Yeha!

Beatles-influerat! Vem kan inte älska dom.

Intressant musik. Jag gillar låten under vissa partier.

Introt är grymt. Refrängen (Första sång stycket eller?) är bra och svänger! Men vill höra mer hederlig sång med mer melodi.

Tror jag hör vad ni vill.

stg pepper´s 🙂

4/5 pga omständigheterna!

Har ni mer?

Postat (redigerat)

Trevligt!

Gud Jesus och allt annat. Trodde inte det fanns folk som sysslade med denna genre längre. Personligen blir jag glad. Talanger, ideér och beatles-influenser kan inte gå fel!

Det känns äkta. Jag kan tycka det är lite för mycket beatles men eftersom jag är lite av fanatisk av dom så skall ni nog skippa denna rad. Har lyssnat lite på demos på denna o andra forum-sidor. Ni är dom bästa. Melodin är extremt viktig och det har ni.

Det verkar som att det är mer energi nerlagd på musikskapandet än rattandet om ni förstår.

The room är för övrigt en bra låt av er.

Redigerat av PMFD
Postat

PMFD: Tack tack, kul att du gillar det! Det stämmer som sagt att det är mer energi nedlagd på låtarna än på ljudet...

Och vad gäller Beatles så är dom väl kanske inte helt främmande för någon av oss 🙂

Postat

Grabbar, hade ni party när Henke kom hem eller?! 😄 Det här låter lite improviserat och väl enkelt för att vara er. Förstås inte dåligt, men mer som ett jam än era otroligt smarta poppärlor i övrigt. 3/5 från en som vet att ni kan bättre ! 😉

Postat

Helt i min smak! Spännande produktion med trevliga inslag av jordighet! Mycket bra!

Vad använder ni för grejer?

/ Rikard

Postat (redigerat)
Vad använder ni för grejer?

Vad syftar du på för "grejer"? Hårdvara, mjukvara, instrument, té-sorter eller vad? 🙂

Redigerat av Henke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.