Niraya (oregistrerad) Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Jag tycker jag har kollat överallt på den här sidan men hittar ingen info. om hur man avslutar sitt konto. Nån som vet? /Niraya
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Det kan man inte, om man redan har skrivit saker som ger ett värde åt Forumet.
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Man pm:ar admin Allt kommer att finnas kvar ändå.
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Allt kommer att finnas kvar ändå. Förutom användarkontot, som var frågan... 🙁
SadamJR Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 You can check out any time you like, but you can never leave.
Niraya (oregistrerad) Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 You can check out any time you like, but you can never leave. Haha, skrämmande men bra att veta! 😉 Tackar för alla svar!
debatt Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 You can check out any time you like, but you can never leave. Som sagt, jag har den LPn. Bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.