Demonproducenten Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 var det bara jag som hellre hade det än nuvarande? men ändå
ONSatan Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 var det bara jag som hellre hade det än nuvarande? men ändå är något mer än loggan andrat?
laxlaxlax Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Sökrutan.. nja, vet inte vad mer. Mest en generell känsla som som att man har tatt på sig en vante ut och in. Går väl över.
slejnard Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 18 :- 😐 Loggan ser ut som vanligt igen. Igår såg den "bullig" och välmående ut. 🙂
Fertan Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 18 :- 😉Loggan ser ut som vanligt igen. Igår såg den "bullig" och välmående ut. 🙂 För mig alternerar loggan mellan den gamla hederliga och den nya mest hela tiden. Ingen irriterande skillnad tycker jag, känns bara lite fräscht med uppfixning! Förhoppningsvis fixas väl sökfunktionen till i samma släng!
Demonproducenten Postat 4 november 2009 Trådstartare Postat 4 november 2009 är något mer än loggan andrat? ja jag har använt det gamla utseendet helt å hållet men det finns inte kvar nu längre det är längst ner till vänster en meny där man kan byta skal förut fanns det två skal - nu bara ett som sagt ingen big deal
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag stör mig också lite på det. Jag använde det gamla, jag tycker det var snyggare.
laxlaxlax Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 dito. Men om alternativet är att dra så stannar jag.
Staffan (oregistrerad) Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag föredrar det gamla skalet. Det vore bra att ha kvar valmöjligheten så får var och en välja själv efter tycke.
Björn Olsberg Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Hej, skalet togs bort igår helt enkelt för att jag inte hinner med at underhålla flera för närvarande. Den lilla tid jag har över åt forumet vill jag ägna åt den nya versionen så att den kan landsättas. Hoppas på förståelse, och ber samtidigt om ursäkt för att jag inte var tydligare med det från början. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.