Duende Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 (redigerat) Hej Jag köpte en stormembranig mikrofon med "elastisk" hållare. Måste jag ha ett särskilt mikstativ eller??? Den passar ju inte på mitt vanliga. 🙂🙂 Har sök på internet efter bilder på liknande mik med stativ men hittar inget. Inte heller särskilda mikklämmor att köpa. 😳 Hoppas på seriöst svar så vi kan glömma detta sedan.. 🙁😱 Henrik EDIT: Ändrade rubrik från "Varning för dum fråga men.....men.." - tydliga rubriker ger fler läsare och bättre svar /Olsberg Redigerat 27 december 2004 av Olsberg
Rygge Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Det brukar gå åt en insatsgänga till mickhållaren....finns i musikaffären att köpa. Det är bara att skruva i den i hållaren och sedan montera den på stativet.
Duende Postat 27 december 2004 Trådstartare Postat 27 december 2004 Tackar!!...Skall bara sätta mig på bussen igen då så... 🙂 Henrik
Duende Postat 27 december 2004 Trådstartare Postat 27 december 2004 Klart. 😉 Köpte en MXL 990 på rea 895kr. Funkar och låter trevligt fast den är så billig. För fattiga hemmapulare som inte har inte behöver super prylar. Henrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.