alnori (oregistrerad) Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 (redigerat) Hej alla gulliga typer håppas ni har haft en erotisk Jul: 😄 * LÅTNAMN: the creator * ARTIST/GRUPP: ALNORI * GENRE: Ambient ? * LÅTLÄNGD: 4 * KOMPOSITÖR:ALNORI * PRODUCENT: ALNORI * INSPELNINGSÅR: 2004 * FORMAT: wma * STORLEK:5mb typ * STATUS: Skiss * LÅTLÄNK: THE CREATOR --------------------- Tävlingen går ut på att med endast vocal, trum och bas ljud spela in en sång. Jag är total nybörjare o denna låt tog mig en hel dag .. 😉 men det var det värt. fick lära mig många nya saker. Skall spela in Lead sången efter att jag har hört era synpunkter. Hoppas Jag på. mixen gjordes på mina billiga data högtalare. 🙁 This is my first so go easy on me: 😄 I need your guidance thanx Redigerat 27 december 2004 av alnori
Viktor Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Hejsan Eftersom du ska ha det till en tävling så tar jag allt som kan bli bättre. Körsamplingarna låter väldigt synthetiska. De huggar av varandra på ett ganska störande sätt. Jobba lite med att få de att smälta ihop lite mer och låta mer realistiska. Synthbasen i första "versen" försvann lite frekvensmässigt kändes det som. Framhäv den lite. Och är congan verkligen tight? 😉 Och du kanske skulle ha lite mer percussion under andra "refrängen" eller "versen. Det blir lite långtråkigt efter ett tag. Försök bygga upp med lite mer grejer. Lycka till!
djonas Postat 27 december 2004 Postat 27 december 2004 Vad är det för en tävling, är det här på nätet du ska tävla eller? 😳 Får man verkligen delta med uppenbart snott videomaterial? 🙂 I så fall lycka till! 🙂 Har inget att tilllägga på ovanstående talares kommentarer vad gäller musiken. Ciao!