Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan. Har kolla massor på vendolin och skickat till alla möjliga men dom e sålda allihop. Får panik, har äntligen sparat ihop en liten slant så jag slipper klicka ut vartenda dugg jag gör.

Har kikat lite på radium och evolution men är inte såå haj på vad som finns för godbitar där ute. Ingen som råkar sälja nån?

MVH//Kenny =)

Annons
Postat (redigerat)

Fick nu ett mejl från en snubbe som sålde en Roland ED PC-300 för 1200:- med usb-kabel, midi-kabel, drivrutiner. Har noll erfarenhet om detta så jag skulle vilja ha lite hjälp. Finns det bättre klipp att göra eller ska jag slå till?

Redigerat av addic59
Postat

Jag ska inte sälja, jag berättade bara hur den var 😄 Men dom är inte så dyra eftersom jag har den 😉

Postat

SKA INTE SÄLJA. men tänkte komma med en komentar

köpte min radium 49 ny ca 2300:- (om jag inte mins fel.)

Funkar svin bra, det bästa är så klart att man kan senda controlers från programet till fadarna och rattarna på klaviaturen. Mycket roligt 😉

Postat

vmk88_angle.jpg

hej har ett kanon-midi keyboard - Studiologics vkm88

använt 1 timme hemma.

88 tangenters, går att styra alla mjukvarusynthar, cubase m.m.

studiologics produktinfo

nypris 5900. ditt pris 4500

(finns i stockholm)

Peter

070-4291956

Postat
Oj shit. Den skulle inte vaera fel att ha. Men tyvärr så har jag inte råd  🙂 .

Har ungefär 1500 kr att röra mig med.  🙂

Det Kan du nog få en bra radium för. Jag köpte min ny för typ 2000 kr

Postat

Kolla in vendolin, där finns ju minst en Radium i din prisklass, 1390kr tror ja! Funderar på en sådan själv faktiskt 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.