pjotor Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 har ett litet fel när jag ska försöka panorera i cubase, det är likförbannat ljud i båda lurarna nån som har en aning om vad felet kan vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Routar du till en monobuss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjotor Postat 26 december 2004 Trådstartare Dela Postat 26 december 2004 jag drar pan till vänster bara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Du råkar inte ha mono i lurarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Vart panorerar du nånstans? Jag har fått för mig att det inte alltid fungerar att panorera VSTi's via midi/instrument-panoreringen... Prova isåfall att panorera via Cubases audiomixer. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjotor Postat 27 december 2004 Trådstartare Dela Postat 27 december 2004 just nu är jag i det stadiet att när jag panorerar ut till vänster t.ex så visar mixerbordet att ljudet kommer från vänster, men det låter i högerhörlur ändå? huh? eller det kanske ska vara så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Kolla så att inte du har "testa mono"-knappen intryckt på mixerbordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.