Twilight_Zound Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Till ny dance/electronica spår.. Fruktlöst igentligen att söka här då det finns 3 mijloner andra som söker detsamma.. Men men om det finns någon som kan tänka sig att skriva en text till mitt spår som JAG ska sjunga..Så står det fritt fram att PMa.. Låten: ArbetsProject 1
laxlaxlax Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 If you got it, then i get dramatic Im cool, if you like it Baby get me to it I got it like you got it on me Ghost sound! Yeah Slim bodies here comes the night Dont you get it Spin your head, doctor Permission to land it permission t land it When the night crash limits Dont you get it / random verser uppfattade på fest.
Twilight_Zound Postat 1 november 2009 Trådstartare Postat 1 november 2009 Hehehe ok... Förstår vart du vill komma..Igentligen kan man skriva ihop en text utav vadsom.. Men det är just det jag har problem med.. Om jag sitter och tradar på en text och kommer på strofer som du har skrivit, då skäms jag nästan lite innombords.. Det är så inih svårt att komma på en text som "faktiskt" säger nått..
Fidden Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 (redigerat) det är nog fel på mig, jag gillade 3(lax) text som fan 🤪 (edit: fel i avseendet att jag inte tycker texter behöver ha en tydlig mening då...) Redigerat 1 november 2009 av Fidden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.