pentalamia Postat 31 oktober 2009 Dela Postat 31 oktober 2009 Hej! Tänkte höra om någon vet om det är möjligt att uppgradera Sonar Studio till Sonar Producer och i så fall hur mycket skulle det kosta ? Har under många år använt Samplitude men tänkte flytta över till en mer etablerad sequenser och har kommit fram till att Sonar nog är det som passar mina behov bäst. Men om någon har någon information där man tittat och jämfört Sonar med Cubase eller Protools upplys gärna! Tack på förhand, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 oktober 2009 Dela Postat 31 oktober 2009 Jodå! En uppgradering kan du göra... Kolla på www.cakewalk.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alex30free (oregistrerad) Postat 1 november 2009 Dela Postat 1 november 2009 Hej, jag kör båda, Sonar 8.5 Studio och Cubase 5 och måste säga att båda är bra på vissa saker... Båda är stabila under Windows XP som jag kör...klarar av många spår och instrument utan att belasta min dator för mkt Har du några mer frågor, ställ de direkt här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alex30free (oregistrerad) Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Emusic.se Artikelnr: 12071 Tillverkare: Cakewalk Produktnamn: SONAR 8 Producer, från SONAR 8 Studio Fraktklass: 2 Plattform: Windows XP Windows Vista emusic-pris: 1 950:- Uppgradering till SONAR 8 Producer, från SONAR 8 Studio OBS! Kräver att man har registrerat sitt nuvarande program på www.cakewalk.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Jag tror det är nåpgra hundralappar billigare att handla direkt hos cakewalk.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alex30free (oregistrerad) Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 japp...och inte lika dyr frakt tror jag! Behöver du verkligen Producer versionen då om man får fråga??? Jag har stannat vid Studio versionen och klarar mig väldigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.