Tranback Postat 26 december 2004 Postat 26 december 2004 Tjena jag har bestämmt mig för att köpa en El-Akustisk gitarr och då undrar jag vilken ska man ha får kosta max 4000-5000 tacksam för svar
Audiorent Postat 26 december 2004 Postat 26 december 2004 kolla gärna in Corts sortiment. För 4-5000:- får du en av deras riktigt bra gitarrer. Cort var ju ett ökenmärke förr och var typ det enda som musiksalen hade råd med på när jag gick i skolan. Endast snäppet över hobbexkvalitet. Nu är de dock riktigt duktiga på att snicka guror och gör bla. gitarrer åt Ibanez. Mattias
Tranback Postat 26 december 2004 Trådstartare Postat 26 december 2004 ok dom verkar ju iförsej väldigt fina men är en Takamine nått att ha för det finns ju en som kostar c:a 4500 på musikbörsen som ser jäkligt bra ut
Audiorent Postat 26 december 2004 Postat 26 december 2004 Trodde inte Takamine gjorde så billiga guror!! Den Takamine som min svåger köpte i USA låter riktigt bra lajnad. Inte de det här hemska väsande ljudet som är så vanligt från andra akustiska gitarrer med inbyggd mik. Prata med personalen och testa dig fram.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.