AnthonW Postat 30 oktober 2009 Dela Postat 30 oktober 2009 (redigerat) hej! jag vill veta vad du gor for att skapa mer stereo-omfang i dina spar! vilka pluggar och/eller vilka mixing-tekniker! đ Redigerat 30 oktober 2009 av AnthonW Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
AnthonW Postat 30 oktober 2009 TrÄdstartare Dela Postat 30 oktober 2009 sjalv lagger jag for vanan endast en kortkort delay i vanster eller hoger kanal... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Strummindude Postat 30 oktober 2009 Dela Postat 30 oktober 2009 Dubba och panna ut! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
AnthonW Postat 30 oktober 2009 TrÄdstartare Dela Postat 30 oktober 2009 jo, ok, det ar ju en toppengrej iof. men... ok. om vi sager att man inte far det. du har en sampling av en violin-slinga sager vi. du kan inte dubba, och ljudfilen ar mono, eller iaf med liten stereobreddning. vad skulle du gora da? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
joachime Postat 30 oktober 2009 Dela Postat 30 oktober 2009 (redigerat) jo, ok, det ar ju en toppengrej iof. men... ok. om vi sager att man inte far det. du har en sampling av en violin-slinga sager vi. du kan inte dubba, och ljudfilen ar mono, eller iaf med liten stereobreddning. vad skulle du gora da? LÀgga pÄ ett kort rum i stereo. Kanske med viss fördröjning. Redigerat 30 oktober 2009 av joachime Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 30 oktober 2009 Dela Postat 30 oktober 2009 Vill jag bara ha en simpel stereo-utspridning sÄ brukar jag köra Logics "sample delay", som bara flyttar ena kanalen nÄgra millisekunder framÄt. Men sÄ Àr jag inte en sÄn som bryr mig om monokompabilitet. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 31 oktober 2009 Dela Postat 31 oktober 2009 Woxengo har en gratisplugg för ÀndamÄlet Stereotouch Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ludde46 (oregistrerad) Postat 31 oktober 2009 Dela Postat 31 oktober 2009 FasvÀnd ditt stereodelay pÄ en kanal om du har möjlighet..iofs inget monokompatibelt trick..men sen..vem bryr sig om mono Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 oktober 2009 Dela Postat 31 oktober 2009 Jag anvÀnder cakewalks egna om jag vill bredda hela mixen Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
AnthonW Postat 1 november 2009 TrÄdstartare Dela Postat 1 november 2009 Woxengo har en gratisplugg för ÀndamÄlet Stereotouch lundin! perfekt! exakt nagot sadant jag letade efter. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.