Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Köpte just detta underbara paket till min Mac via s.k download licens vilket gjorde att det hela (licens + nyckel) landade på totalt 1400:-!! Kan tillägga att billigast jag hittat i butik är Jams 2400:-!

För er som letar efter grymma softsyntar med skönt riv i rekomenderas dessa varmt!

Egentligen helt onödig post, ville bara dela med mig av min glädje inför detta klipp! 😄

// J

Redigerat av ardic
Annons
Postat

Var köpte du den nånstans? Är väldigt sugen själv då jag saknar min gamla (brusiga) MonoPoly 🙁 . Går det att köra den i standalone mode utan VST host förresten?

Postat (redigerat)
Var köpte du den nånstans? Är väldigt sugen själv då jag saknar min gamla (brusiga) MonoPoly 😄 . Går det att köra den i standalone mode utan VST host förresten?

Köpte på Downloadlicens på jrrshop.com och en usbnyckel på 4sounds.

Japp går att köra i Standalone! 🙁

Redigerat av ardic
  • 2 veckor senare...
Postat
Köpte på Downloadlicens på jrrshop.com och en usbnyckel på 4sounds.

Japp går att köra i Standalone! 😎

Förlåt en kanske dum fråga..men vad är det för USB-nyckel man måste köpa?

Mvh/Mz

Postat

Det är Steinbergs USB nyckel. Går att köpa i vilken musikbutik som helst...MEN! De har just uppdaterat det och skippat usbnyckeln så nu behöver du bara en serial/repsonskod!

// J

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.