Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad exakt händer med LE8 när jag installerar LS9? Är det en separat installation eller kompletterande? Är det så att jag bör avinstallera LE8 innan installationen och i så fall; vad händer med projekten jag har knåpat ihop? Blev plötsligt väldigt förvirrande för mig. Hoppas någon kan bringa klarhet.

M.V.H

Annons
Postat

Vet inte hur det är med Express. Men när jag uppgraderade från Logic Pro 7 till Logic Pro 8 så hände det ingeting med Logic Pro 7. Det ligger kvar orört!

Och så bör det väl göra det samma för dig med Express. Däremot om du öppnar ett LE8-Projekt i LS9 och sparar så kommer det att skapa en helt ny mapp och kopierar allt från din gamla mapp till den nya, som då är LS9 version! Så allt det gamla finns kvar!

Postat

Allright! Tack för snabbt svar!

Men om jag då vill avinstallera LE8; finns det risk för att de båda programmen använder några delade filer som inte ska tas bort?

Och, kommer projektmappen (hemmapp/music/Logic) ligga kvar eller försvinna vid en avinstallation?

Postat

Bra fråga, vet faktsikt inte! Att dom skulle dela på filer tvivlar jag på. Dessutom så tror jag inte att projektmappen försvinner. Har för mig att alla settings man har stannar kvar efter en avinstallation. Typ pluggar inställning key commands osv.

Annars så kan du göra backup på det du är rädd om. Vilket man borde göra i alla fall!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.