Jump to content
Annons

Goda råd!


SadamJR

Recommended Posts

Hjälp!

Jag satt och skrev långa, intressanta inlägg på ett forum när jag plötsligt kände mig tvingad att avvika för att gå på toaletten.

Efter att ha utträttat mina behov och tvättat händerna (så som seden i mitt hemland föreskriver) slängde jag som hastigast en blick i badrumsspegeln, som för att kolla att allt stod rätt till.

Det gjorde det inte!

Jag ser ut som Loa Falkman! 😆

Mina planer på att börja ett nytt liv har blivit till grus.

Jag har en stark känsla av att jag aldrig kommer att ge något avtryck på min samtid. Än mindre min framtid.

Vad ska jag göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hjälp!

Jag satt och skrev långa, intressanta inlägg på ett forum när jag plötsligt kände mig tvingad att avvika för att gå på toaletten.

Efter att ha utträttat mina behov och tvättat händerna (så som seden i mitt hemland föreskriver) slängde jag som hastigast en blick i badrumsspegeln, som för att kolla att allt stod rätt till.

Det gjorde det inte!

Jag ser ut som Loa Falkman! 😆

Mina planer på att börja ett nytt liv har blivit till grus.

Jag har en stark känsla av att jag aldrig kommer att ge något avtryck på min samtid. Än mindre min framtid.

Vad ska jag göra?

Du kunde bli imitatör, göra precis som loa gör. För du kan som ingen annan kan, se ut som loa falkman.

Och så länge som ingen frågar om en liten sång, kommer du undan med att bara hålla käften och le... och se ut som loa falkman.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Råd: Om du vill känna dig som en actionkille när du cyklar till jobbet, luta dig i kurvorna istället för att styra med styret. Testa! Garanterad coolhetskänsla!

Behöver råd: Jag har ätit för mycket pommes och mår illa. Vad göra?

Det är bara att krypa undan som en boa constrictor och smälta maten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...