Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som titeln säger så försvinner mina inlägg i trådarna.

La in en kommentar om hur det gått för mig på Studiofestivaltråden och den är borta!?

på min profil så syns det att jag gjort ett sådant inlägg...ytterligare ett inlägg har också försvunnit idag.

Nån med liknande prob...moderator som kan kolla upp det!?

Annons
Postat
Som titeln säger så försvinner mina inlägg i trådarna.

La in en kommentar om hur det gått för mig på Studiofestivaltråden och den är borta!?

på min profil så syns det att jag gjort ett sådant inlägg...ytterligare ett inlägg har också försvunnit idag.

Nån med liknande prob...moderator som kan kolla upp det!?

När det gäller just de inläggen som handlar om festivalen så finns nog möjligheten att som Festivalansvarig med tillstånd till och med ligga före moderatorerna och blockera viss text om den alltför uppenbart informerar om vem som gjort vilket skräckstycke. Meningen är att man ska vara anonym tills efter röstningen genomförts.

😛

Postat
När det gäller just de inläggen som handlar om festivalen så finns nog möjligheten att som Festivalansvarig med tillstånd till och med ligga före moderatorerna och blockera viss text om den alltför uppenbart informerar om vem som gjort vilket skräckstycke. Meningen är att man ska vara anonym tills efter röstningen genomförts.

😛

Jo det kan jag tänka mig...men knappast på mitt inlägg, eller!? Skitsamma, försvann från en annan tråd också.

Postat
Kolla i papperskorgen!

Du är liksom lite småfyndig du, vilken finess, gillar även dina låtar här på forumet 😛

Postat

Samma för mig.

Hänt fler än en gång på sistone. Syns i ´mina inlägg´men om jag klickar på länken kan jag inte hitta det någonstans i tråden.

Postat

Jag som nuvarande festivalansvarig har inga befogenheter alls att moderera inlägg i festivaltråden, så jag vet inte varför inlägg skulle ha försvunnit.

Mvh Memphis

Postat
Jag som nuvarande festivalansvarig har inga befogenheter alls att moderera inlägg i festivaltråden, så jag vet inte varför inlägg skulle ha försvunnit.

Mvh Memphis

Självklart inte. Ingen kan väl ha tagit det på allvar??

😐😛

Postat
Självklart inte. Ingen kan väl ha tagit det på allvar??

😐😛

Jag fick även PM och tog det på allvar jo.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.