Jump to content
Annons

MĂ„ngsysslande musiker

Recommended Posts

axeljan (oregistrerad)
Postat

Tja allihop 😉

TÀnkte jag skulle skriva en rad. Axel heter jag och Àr trummis i detta band. Jag Àr Àven jurist student, amatör-konstnÀr, ekonomiansvarig i tvÄ ideella föreningar, stort intresse för matlagning, politik, ekonomi samt Àr allmÀnt intresserad av vÀldigt mycket. Nu pÄ senare Är har jag börjat fixa och trixa med att mixa och mastra mina polares verk. Oftast hemma hos artisterna sjÀlva. Detta har lett till en törst efter mer kunskap och utveckling, sÄ dÀrför reggade jag mig pÄ detta högst intressanta forum.

Jag hoppas att i framtiden kunna sitta hemma och frÀmst mixa och mastra proffessionella verk som fÄr höga ratings pÄ spotify, men Àven göra en del egna inspelningar nÀr jag kan tÀnka och utöva avancerad musikteori. VÀgen Àr lÄng, men man mÄste börja nÄgonstans, och i och med denna post sÄ kommer jag förhoppningsvis en bit pÄ vÀgen!

Horns up! 🙂

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VĂ€lkommen 😐

"En tusenmilafÀrd börjar med ett steg".

Det hÀr forumet Àr ett bra stÀlle att starta pÄ.

Redigerat av GIGAN

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.