Jump to content
Annons

Mångsysslande musiker

Recommended Posts

axeljan (oregistrerad)
Postat

Tja allihop 😉

Tänkte jag skulle skriva en rad. Axel heter jag och är trummis i detta band. Jag är även jurist student, amatör-konstnär, ekonomiansvarig i två ideella föreningar, stort intresse för matlagning, politik, ekonomi samt är allmänt intresserad av väldigt mycket. Nu på senare år har jag börjat fixa och trixa med att mixa och mastra mina polares verk. Oftast hemma hos artisterna själva. Detta har lett till en törst efter mer kunskap och utveckling, så därför reggade jag mig på detta högst intressanta forum.

Jag hoppas att i framtiden kunna sitta hemma och främst mixa och mastra proffessionella verk som får höga ratings på spotify, men även göra en del egna inspelningar när jag kan tänka och utöva avancerad musikteori. Vägen är lång, men man måste börja någonstans, och i och med denna post så kommer jag förhoppningsvis en bit på vägen!

Horns up! 🙂

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Välkommen 😐

"En tusenmilafärd börjar med ett steg".

Det här forumet är ett bra ställe att starta på.

Redigerat av GIGAN

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.