axeljan (oregistrerad) Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Tja allihop đ TĂ€nkte jag skulle skriva en rad. Axel heter jag och Ă€r trummis i detta band. Jag Ă€r Ă€ven jurist student, amatör-konstnĂ€r, ekonomiansvarig i tvĂ„ ideella föreningar, stort intresse för matlagning, politik, ekonomi samt Ă€r allmĂ€nt intresserad av vĂ€ldigt mycket. Nu pĂ„ senare Ă„r har jag börjat fixa och trixa med att mixa och mastra mina polares verk. Oftast hemma hos artisterna sjĂ€lva. Detta har lett till en törst efter mer kunskap och utveckling, sĂ„ dĂ€rför reggade jag mig pĂ„ detta högst intressanta forum. Jag hoppas att i framtiden kunna sitta hemma och frĂ€mst mixa och mastra proffessionella verk som fĂ„r höga ratings pĂ„ spotify, men Ă€ven göra en del egna inspelningar nĂ€r jag kan tĂ€nka och utöva avancerad musikteori. VĂ€gen Ă€r lĂ„ng, men man mĂ„ste börja nĂ„gonstans, och i och med denna post sĂ„ kommer jag förhoppningsvis en bit pĂ„ vĂ€gen! Horns up! đ
GIGAN (oregistrerad) Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 (redigerat) VĂ€lkommen đ "En tusenmilafĂ€rd börjar med ett steg". Det hĂ€r forumet Ă€r ett bra stĂ€lle att starta pĂ„. Redigerat 29 oktober 2009 av GIGAN
aROCKER Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Trummisar Ă€r i synnerhet vĂ€lkomna hĂ€r,hehe! đ
Cato Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Hej Axel! VĂ€lkommen hit! p.s HĂ€lsa Dansken! âșïž /Cato
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.