Fredde Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Tjenare forumfolket! Känns som ett trevligt forum detta, har ju smygläst en del innan jag blev medlem 😆 Har sett att här är en del hårdrockare. Mycket trevligt! Min musik smak är väldigt bre(d), men det är hårdrocken som får mitt hjärta att le 🙂 Hmm, nästan lite rim, ja va f-n de e ju jul. Hade gott och ta det lugnt med jul-skinkan! Fredde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 God jul! välkommen fram ur smyghörnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 God Jul och välkommen =), Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 herrliche willkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Skönt med ännu en hårdrockare!!!! Snart tar vi över 🙂 Välkommen och GOD JUL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 (redigerat) Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 😄 Redigerat 26 december 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Välkommen hit ska du vara!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Tjenare! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 🙂 Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
principal Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 😉 Nej! Jag känner en trevlig syntare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 🙂 Nej! Jag känner en trevlig syntare Skulle vara Neko då 🙂 Han är ju trevlig... eller vänta... näe... vem är det du känner? 🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 (redigerat) välkommen o god fortsättning på musik året ! Redigerat 27 december 2004 av robc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 😛 Nej! Jag känner en trevlig syntare Nej det gör du inte, du tror bara det!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Välkommen. Och även vi syntare kan vara trevliga ibland 😉 Nej! Jag känner en trevlig syntare Nej det gör du inte, du tror bara det!! 😛 Neko är trevlig även IRL! 😆 Eller det är kanske bara som det verkar...hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Welcome... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Välkommen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 31 december 2004 Dela Postat 31 december 2004 Heja!! eller vad dom där gröna Outkast-grabbarna nu säger.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.