Heidi Postat 27 oktober 2009 Dela Postat 27 oktober 2009 Hej! Har hittills inte kört så tunga arrangemang på min mac G5 men nu tog jag i lite mer och det funkar dåligt. Får titt som tätt felmeddelandet: System Overload the audio engine was not able to process all required data in time (-10011) Dock så är det faktiskt inte såååå stort, mitt arrange! Tycker att den borde klara mycket mer än detta utan att bråka:( Är det någon som har tips att ge vad jag ska undersöka för att komma vidare? Detta är min dator: Dual 2 GHz PowerPC G5 4,5 GB RAM OSX, 10.4.11 Logic 8 Apogee Duet Kör INGA andra program på den här datorn samtidigt Tack på förhand!! /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steven Persson Postat 27 oktober 2009 Dela Postat 27 oktober 2009 Kika den här länken: http://support.apple.com/kb/TA24535 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 27 oktober 2009 Dela Postat 27 oktober 2009 Ladda hem det här projektet och muta av spår för spår. Gå sedan till Logicpro.se för att jämföra ditt resultat med liknande datorer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.