evilrocker Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Någon som handlat på wavesuniverse.com någon gång? Är dom seriösa eller blir man av med sina stålars utan att få något? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Om du har tur så får du några crackade piratkopior, men har du otur så får du inte ett smack. Skriv till Waves och fråga om du är osäker när det gäller deras återförsäljare. ' Det finns tonvis med sådana här webshoppar... oftast ryska skojare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 AltoMusic, Plugindiscount och High Profile Audio är tre nätbutiker i USA som jag har bra erfarenhet ifrån. Och de är antagligen billigare än wavesuniverse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 25 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2009 Fast på ebay står det: Top-rated seller universeofsites ( 1235) bara massa bra betyg, dock 1 snubbe under 12 månader som varit missnöjd. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Får man fråga vad det är du ska handla? och för vilket pris?😛 Testa annars med sidorna jag skickade. Riktigt seriösa sidor där man får pris per förfrågan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 25 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2009 Jag tänkte införskaffa Waves Masters Native efter mycket testande av demoversioner av diverse mastringspluggar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Och vad har du fått för pris? Är det download eller retail? Om retail så bör du räkna in frakt plus moms och tull. Möjligt att du isf kan få bättre priser inom EU. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 25 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2009 Download räcker för mig, vill ju gärna ha wup och licensen i på mitt waveskonto så att jag för över den på iloken sen. 675usd har jag hittat den för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Var precis inne och läste lite på wavesuniverse. Ser inget som får mig att tro att den är ohederlig. Men upplägget på siten känns väldigt rörigt. Och jisses vad snurrigt det blev med all discount! Hittar ingen info om internationell handel. Det är ju lite si och så med momsbiten vid elektronisk handel. I vissa fall läggs den på automatiskt vid handel utomlands. Ibland är det upp till köparen att sköta den biten. Som jämförelse hittade jag Waves Masters native (utan wup) för €555 inkl svensk moms hos Thomann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 25 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2009 ofan, iofs är det v6 så klarar jag ju mig utan wup! 😐 Tack fan va bra! Ska ändå inhandla en gura där nästa vecka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Jag kanske var lite snabb att döma ut sajten 😐 Den var så förbryllande lik flera andra skojarsajter jag sett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.