Duende Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Hej. Jag har Den version som följer med Audiophile 24/96. Funkar jättebra fast..... Jag kan inte ta in nya ljud (refills) Måste man köpa hela skiten för att kunna göra det!! 🙂 ...Man frestas att ladda ner på DC++ ggrrrrrrr
Majken Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Ett Audiophile kostar 1500kr, Reason kostar 5000kr. Det hade nog varit lite småskumt om man fått en obegränsad version med ljudkortet. /Majken
Duende Postat 25 december 2004 Trådstartare Postat 25 december 2004 jo jag vet. Hur smakar sillen? 🙂 God Jul Henrik
L.C Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Smakar det så kostart det. Heter det ju. Jag har inte ens tittat på den adapted version jag fick med Audiophile 192 kortet. Reason är värt sitt pris.
BososkI Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Beställ det från Propellerhead's hemsida för 2.895 SEK.
leere Postat 28 december 2004 Postat 28 december 2004 Det är helt klar värt pengarna, sen jag beställde mitt exemplar har jag varit mer effektiv och produktiv (kanske inte blivit det bästa materialet av allt, men ändå). Och när man reser är det bara att installera det på sin lilla bärbara och sen bara att köra. Funkade fint över julresan. Tiden flög iväg fortfare än vad man kunde ana...
Origin-One Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Hej. Jag har Den version som följer med Audiophile 24/96. Funkar jättebra fast.....Jag kan inte ta in nya ljud (refills) Måste man köpa hela skiten för att kunna göra det!! 🙂 ...Man frestas att ladda ner på DC++ ggrrrrrrr Du kan köpa en uppgradering, från Adapted versionen till den fulla versionen för 2550:-
Björn Olsberg Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Får jag fråga varför man ska köpa det? 🙂 Därför att det sitter en rad människor som lägger ner jobb på en produkt, avsedd att säljas och inte stjälas. Om man är musiker och flitig DC++-användare, man man stillsamt passa på att fundera kring varför det är så många företag (påfallande ofta mjukvarutillverkare) i musikbranschen som försvinner, säljs vidare eller går samman. Den vägen vill i alla fall inte jag se Propellerhead gå. Men det får ju var och en ta ställning till om man är medveten om vad man gör.
sozo Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Får jag fråga varför man ska köpa det? 🙂 Därför att det sitter en rad människor som lägger ner jobb på en produkt, avsedd att säljas och inte stjälas. Om man är musiker och flitig DC++-användare, man man stillsamt passa på att fundera kring varför det är så många företag (påfallande ofta mjukvarutillverkare) i musikbranschen som försvinner, säljs vidare eller går samman. Den vägen vill i alla fall inte jag se Propellerhead gå. Men det får ju var och en ta ställning till om man är medveten om vad man gör. Ok anser du att piratkopiering överhuvudtaget är dåligt? Eftersom det ligger mycket arbete bakom en platta eller en film tillexempel.
Piffen Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 diskussionen om piratkopiering hör inte hemma i den här tråden.. reason är lika mycket ett instrument som en gitarr eller en flygel.. jag antar att du skulle köpa sådana instrument i en affär? . . .
sozo Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 diskussionen om piratkopiering hör inte hemma i den här tråden.. reason är lika mycket ett instrument som en gitarr eller en flygel.. jag antar att du skulle köpa sådana instrument i en affär? . . . Ok de är sant att den diskussionen inte hör hemma här men jag måste få svara på dit inlägg. Visst det är klart att reason är ett instrument men om jag åter går till samma som jag sa innan så kan du väl köpa en skiva i en affär eller en film i en affär med ju? Att tanka ner reson på nätet är lika dåligt som att tanka ner något annat upphovsrätts skyddat matrial isåfall ju.
Nisse Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 Att tanka ner reson på nätet är lika dåligt som att tanka ner något annat upphovsrätts skyddat matrial isåfall ju. Självklart, det är väl ingen som påstått något annat? 🙂 //Nisse
ThomasJ Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 ett pra program/cd/film skall köpas. hur skall det annars kunna drivas framåt?
sozo Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 ett pra program/cd/film skall köpas. hur skall det annars kunna drivas framåt? Jo visst jag har inte sagt något annat! Bara vill påpeka att i och med att du säger det så säger du också indirekt att du inte laddar ner upphovsrättskyddat matrial på DC++ tillexempel. Vilket jag har lite svårt att tro på....
Duende Postat 31 december 2004 Trådstartare Postat 31 december 2004 (redigerat) Träder inte lagen i kraft efter nyår? I nu läget lär det vara lagligt (men omoraliskt) att ladda ner men OLAGLIGT att SPRIDA. Från 2005 lär det bli olagligt att göra bägge delarna. Redigerat 31 december 2004 av Duende
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.