ThomasJ Postat 23 oktober 2009 Dela Postat 23 oktober 2009 Tja. Som många vet brukar jag göra dans / elektronisk musik. Jag håller på med ett hip-hopp projekt och söker rappare som sjunger på svenska. Du bör ha tillgång till egen inspelning men jag mixar och står för beatet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nickmupr Postat 23 oktober 2009 Dela Postat 23 oktober 2009 Stavas Hiphop! Jag rappar, men inte på svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrMarcus Postat 23 oktober 2009 Dela Postat 23 oktober 2009 Min myspace www.myspace.com/nelione Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djemilione Postat 10 november 2009 Dela Postat 10 november 2009 vad är de för slags beat? lägg upp en liten sample så man kan få ta del av vad du har skapat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dzemo Postat 10 november 2009 Dela Postat 10 november 2009 Shu! jag rappar, dock inte heller på svenska men lägg gärna upp en snipp på beatet så kanske man kan kicka några bars 🙂 P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.