Jump to content
Annons

Ska vi slå vad ? ! :D

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)
Postat

du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😄 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött

Annons
Postat (redigerat)
du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😄 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött

Du verkar besatt av att vara "bättre" än andra när det gäller musik. Varför är det så viktigt?

Redigerat av karut4
Postat
du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😛 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött

Varför bara FI studio?

Vad är det?

Ett sampler prog eller, luktar amatör VM! 😄

Postat
Varför bara FI studio?

Vad är det?

Ett sampler prog eller, luktar amatör VM! 🙂

amatör VM va skitkasst skrivet eftersom VM är världsmästerskapen. o vara bäst i världen på o vara amatör tror jag inte riktigt funkar för isf skulle de ju va SM (sämstmästerskapen)

Postat
Du verkar besatt av att vara "bättre" än andra när det gäller musik. Varför är det så viktigt?

Vara bättre ? det är en TÄVLING. o man kan lixsom inte vara bättre innan tävlingen börjat ? det är därför de heter tävling. som sagt de är en KUL GREJ !

Postat
amatör VM va skitkasst skrivet eftersom VM är världsmästerskapen. o vara bäst i världen på o vara amatör tror jag inte riktigt funkar för isf skulle de ju va SM (sämstmästerskapen)

Varför inte anmäla dig till nästa studiofestival, om du nu vill tävla? Eller vänta till nästa melodifestival?

Postat
Vara bättre ? det är en TÄVLING. o man kan lixsom inte vara bättre innan tävlingen börjat ? det är därför de heter tävling. som sagt de är en KUL GREJ !

Ok. Det blir säkert lätt att samla ihop ett gediget startfält.

Postat

Amatör != dålig.

Postat
Varför inte anmäla dig till nästa studiofestival, om du nu vill tävla? Eller vänta till nästa melodifestival?

tävlar du i melodifelstivalen?

Postat
Så länge ingen lever på sitt musicerande så är man amatör, sen kvittar det om man sprätter bruce swedien på fingrarna!

helt rätt 😄 du har iaf fattat poängen 😊

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.