fishfriend (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😄 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött
karut4 Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 (redigerat) du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😄 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött Du verkar besatt av att vara "bättre" än andra när det gäller musik. Varför är det så viktigt? Redigerat 23 oktober 2009 av karut4
aROCKER Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 du o jag får en vecka på oss o göra en låt. sen lägger vi ut dom på youtube o den som får högst betyg och kommentarer vinner ! askul, bra träning, 😛 ställer du upp? OBS får endast använda oss av Fl Studio ! ha de gött Varför bara FI studio? Vad är det? Ett sampler prog eller, luktar amatör VM! 😄
fishfriend (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Varför bara FI studio? Vad är det? Ett sampler prog eller, luktar amatör VM! 🙂 amatör VM va skitkasst skrivet eftersom VM är världsmästerskapen. o vara bäst i världen på o vara amatör tror jag inte riktigt funkar för isf skulle de ju va SM (sämstmästerskapen)
fishfriend (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Du verkar besatt av att vara "bättre" än andra när det gäller musik. Varför är det så viktigt? Vara bättre ? det är en TÄVLING. o man kan lixsom inte vara bättre innan tävlingen börjat ? det är därför de heter tävling. som sagt de är en KUL GREJ !
joachime Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 amatör VM va skitkasst skrivet eftersom VM är världsmästerskapen. o vara bäst i världen på o vara amatör tror jag inte riktigt funkar för isf skulle de ju va SM (sämstmästerskapen) Varför inte anmäla dig till nästa studiofestival, om du nu vill tävla? Eller vänta till nästa melodifestival?
karut4 Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Vara bättre ? det är en TÄVLING. o man kan lixsom inte vara bättre innan tävlingen börjat ? det är därför de heter tävling. som sagt de är en KUL GREJ ! Ok. Det blir säkert lätt att samla ihop ett gediget startfält.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 amatör VM va skitkasst skrivet eftersom VM är världsmästerskapen. o vara bäst i världen på o vara amatör tror jag inte riktigt funkar för isf skulle de ju va SM (sämstmästerskapen) Amatör != dålig.
Rabieshund Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 fishfriend: OT - ser att du bor i Vetlanda. Känner du Sandra Lundquist?
fishfriend (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Varför inte anmäla dig till nästa studiofestival, om du nu vill tävla? Eller vänta till nästa melodifestival? tävlar du i melodifelstivalen?
KillwithSkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Så länge ingen lever på sitt musicerande så är man amatör, sen kvittar det om man sprätter bruce swedien på fingrarna!
fishfriend (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Så länge ingen lever på sitt musicerande så är man amatör, sen kvittar det om man sprätter bruce swedien på fingrarna! helt rätt 😄 du har iaf fattat poängen 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.