Nexustwins Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Fan, ryser detta året &så 😄. Klockren text, 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 december 2006 Trådstartare Dela Postat 26 december 2006 Jaja, tänkte nog att nån skulle bumpa den här i år oxå. 🙂 God fortsättning fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrika Postat 26 december 2006 Dela Postat 26 december 2006 Ni är verkligen fantastiska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Börjar dra ihop sig till jul 2007, och eftersom ingen bumpat i år så får väl jag göra det! God jul 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag älskar den här traditionen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag älskar den här traditionen. 😄 Jaa, absolut! Kommer i riktig stämning 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag älskar den här traditionen. 😄 Jaa, absolut! Kommer i riktig stämning 🙂 Underbart 😄 Hade inte hört denna innan. Funderade lite på frågan högst upp, vet du ens om att det är jul? Och f-n, det är faktiskt nått jag kom på mig själv att jag inte ens tänker på. Men nu har jag satt en tomte på min cd-spelare i studion iaf 🙂 GOD JUL PÅ ER!!!!!! //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 :') //sign Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Aha, den traditionella julbumpen! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 december 2007 Dela Postat 18 december 2007 tror nog att detta e den bästa julåten ever! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 18 december 2007 Dela Postat 18 december 2007 Wow, Studionörd - V.D.E.A.D.Ä.J. har återvänt för att frälsa oss. Eller kanske för att äta våra hjärnor. Det gör detsamma 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Fick ett ryck efter denna låten. Har blivit lite av en tradition. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Jag älskar fyllesången i denna låt! Läskigt otajt, löjligt roligt! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Jag älskar fyllesången i denna låt! Läskigt otajt, löjligt roligt! 😛 Håller med...lite fyllesång (och fyllerap) men är gjord på ett så skönt sätt så jag gillar den verkligen, både rolig och bra produktion med tanke på syftet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 december 2007 Dela Postat 22 december 2007 Om det inte var jul innan så är det definitivt det nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 december 2007 Trådstartare Dela Postat 22 december 2007 Hallåfan, long time... Neko tipsade om att den här bumpats, var tvungen att titta in. Hade glömt hur härligt otajt låten var! 😉 God Jul på er alla studionördar, må succé drabba er under 2008! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 23 december 2007 Dela Postat 23 december 2007 Det är ju det otajta som gör låten, ska inte vara en perfekt kör, utan lite så där hemtrevlig ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 23 december 2007 Dela Postat 23 december 2007 Härligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 24 december 2007 Dela Postat 24 december 2007 För mej blir det ingen jul iaf.. Sitter å mixar en demo just nu så det blir glögg, julöl å rock'n roll idag för hela slanten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 28 december 2007 Dela Postat 28 december 2007 Hehe, en riktig evergreen det här. Go Jul på er nördar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 december 2007 Dela Postat 28 december 2007 (redigerat) Hehe, en riktig evergreen det här. Go Jul på er nördar! Vem är nörd? Bara gjort musik i 7 timmar i sträck idag.. 🙂 🙂 /M Redigerat 23 december 2008 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 (redigerat) Hupp!!..Re-LIKen is alive.. ja jädrar va otajt det låter. 😳 Historien bakom låten är ganska krokig men på den tiden när Hackeman, jag o Hammagrella nästan var ett producentteam ( kul ord det där) uppstod en diskussion, har jag för mig, under en MSN-chat att vi skulle göra en Jul-låt och alla skulle vara med o gasta.. En liten detalj i det hela var att vi missade att tala om hur melodin skulle sjungas så många tog hem texten och sjöng lite på eget sätt.. att redigera alla tagningar sen blev ett i det närmaste ett helvete! Men vi garvade både en och två gånger under produktionen.. och det är väl det som är the grej lixom? God förlängd fortsättning på det nya året Redigerat 21 januari 2008 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Hupp!!..Re-LIKen is alive.. ja jädrar va otajt det låter. 🙂 Historien bakom låten är ganska krokig men på den tiden när Hackeman, jag o Hammagrella nästan var ett producentteam ( kul ord det där) uppstod en diskussion, har jag för mig, under en MSN-chat att vi skulle göra en Jul-låt och alla skulle vara med o gasta.. En liten detalj i det hela var att vi missade att talade om hur melodin skulle sjungas så många tog hem texten och sjöng lite på eget sätt.. att redigera alla tagningar sen blev ett i det närmaste ett helvete! Men vi garvade både en och två gånger under produktionen.. och det är väl det som är the grej lixom? God förlängd fortsättning på det nya året Ha ha, jag kan tänka mig att det var en utmaning. Det måste ha plöjts ner någon timme i produktionstid.. Men det är kul att den fortfarande lever, och sprattlar till vid varje jul. Må vi alla hamna etta på englandslistan under 2008. All lycka. /®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 Plötsligt kom jag på en annan sak. Min avatar är ju från den här "produktionen" och har hängt med sedan dess.. Högaktuell ett par veckor varje år. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Plötsligt kom jag på en annan sak.Min avatar är ju från den här "produktionen" och har hängt med sedan dess.. Högaktuell ett par veckor varje år. /R U the man ®olven, U the man!! Om ett par år kanske det görs en liten plastdocka av din avatar som kommer säljas lagom till Jul, världen över... ..kom ihåg var du läste det först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 DAGS FÖR ÅRETS JULEBUMP!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fangus Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Underbart! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holmberg Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Haha! Ja, tänk vad man har missat! :-) Helt fantastiskt! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 december 2008 Dela Postat 19 december 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 december 2008 Dela Postat 19 december 2008 DAGS FÖR ÅRETS JULEBUMP!! Det är de rätta tagen, Zyan! Nu kommer julestämningen att falla på plats! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.