Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Whoohoo!! Vi är bäst! Vem är det som rappar föresten? EDIT: God Jul (för sista gången på det här forumet i år hoppas jag) Kolla liner-notesen! God Jul & kul att man kunde göra något för stämningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Kolla liner-notesen! God Jul & kul att man kunde göra något för stämningen! Ok! Ursäkta att jag missade det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Skitkul! Irriterande att jag var förkyld, så att jag inte kunde vara med och sjunga - men det blev ju bra ändå... 🙂 God fortsättning, allihopa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Haha 🙂 Bra grabbar, GOD JUL också 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 25 december 2004 Dela Postat 25 december 2004 Juldagskväll och det lyser så fint om min midi modul.... Tack alla medverkande för schysst uppslutning och hjärtskärande stämsång. Tack Demonen för att du fick ihop hela smäcket med så bra sound och tack Hacke för fantastiskt projektledarskap, hoppas du ligger glögg-full med tomteskägg och gröt i morgonrocksfickorna i en skön fåtölj nu.... 😄 Go jul alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Jag tycker att danny Cort ska ha en stor applåd för sin rap...underbar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantel Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 För mycket reverb på sången! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Det är nu man ångrar att man inte skrivit mer på forumet under året 😄 God jul på er! 🙂 // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Jättebra ..... men lite för mycket Delay för min smak och kompre...... äh VAfan , Ha en skön stund ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Hahaha! Klockrent! det enda man saknar i texten var väl nåt om Allak stolen. He he...Gissa vad jag fick i julklapp? Grym låt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 Grymt imponerad av ert samarbete! Och god fortsättning på er alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostkaka Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 Grymt...vi skall väl inte gå in på detaljer kring sången, utan bara konstatera att vi gillar det med sina fel och brister. God JUl och glöm inte att tuffa killar inte använder smileys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 När blir jag veteran? Jag gick ju med bara någon vecka efter forumet kom upp. Måste väl posta fler inlägg gissar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 december 2004 Dela Postat 29 december 2004 Lite sent ute; Men Gott nytt år oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och tack för det gågna aeh???????????? Keep it up!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staf Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Nu vet jag helt säkert att det här är ett riktigt nörd forum. God jul eller gott nytt år menar jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 (redigerat) Kul idé !! Tack! God Jul & Gott Nytt År! vi med 100+ inlägg får väll göra en påsklåt? 😉 Redigerat 30 december 2004 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Oerbarmkuseligt tjusigt!!!! Gott Nytt År på er alla!!! /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Hahaha! Klockrent! det enda man saknar i texten var väl nåt om Allak stolen. He he...Gissa vad jag fick i julklapp? Grym låt! gissa vad jag fick i julklapp? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 januari 2005 Dela Postat 1 januari 2005 (redigerat) borta sorry Redigerat 2 januari 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2005 och så kan man njuta lite av ett Your browser does not support the HTML5 audio tag Ehmm... varför? Något android själv vet eller vill? 🙁 jag har oxå ovan + c:a 10 till för oss övriga... ska jag lägga ut alla? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2005 Förresten, ingen som vill ge sig på att FINNA FEM FEL? Bara att jämföra med originalet: (sårri, hittade ingen bra bild på nätet - kan scanna in en egen imorgon...) Jag har som sagt gjort fem extra ändringar (lagt till eller tagit bort något i bilden) utöver våra nyllen och luvor. Och utöver att jag ersatt originaltiteln överst i bilden med vår egen titel (nb: av de typ 20-25 timmar jag satt och petade med bilden ägnade jag mest tid till att trolla bort originaltiteln! säg att det blev BRA dåh! 🙁 ) Ingen som reflekterade över vem som är tomten utanför? Tomten som är på väg in för att dela ut julklappar till alla veteranerna... det var menat som ett budskap till herrn i fråga.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Jag kan inte höra låten, men texten var fin! Är Dock upprörd, varför får inte Nattvaktaren vara med? Har han inte varit tillräckligt snäll, eller? 🙂 Jag saknar också dbd:s vocodersång och detta utan att ha hört låten! God Fortsättning, Nattvaktare, dbd:are och alla andra studionördar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2005 Jag kan inte höra låten, men texten var fin! Är Dock upprörd, varför får inte Nattvaktaren vara med? Har han inte varit tillräckligt snäll, eller? 🙂 Jag saknar också dbd:s vocodersång och detta utan att ha hört låten! God Fortsättning, Nattvaktare, dbd:are och alla andra studionördar! Som sagt, alla veteraner var inbjudna - inkl dbd och nattvaktaren. Dbd svarade att han inte hade tid, nattvaktaren svarade inte alls. Men varför kan du inte höra låten egentligen?? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 För att ljudet hackar(!) hela tiden! Jag uppdaterade quicktime och hoppades på förbättring men.... nej! Jag vill också lyssna på demos! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2005 För att ljudet hackar(!) hela tiden! Jag uppdaterade quicktime och hoppades på förbättring men.... nej! Jag vill också lyssna på demos! 😳 Högerklicka på låtlänken, spara ner lokalt och kör den sedan i en annan media player än QuickTime. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 januari 2005 Dela Postat 4 januari 2005 För att ljudet hackar(!) hela tiden! Jag uppdaterade quicktime och hoppades på förbättring men.... nej! Jag vill också lyssna på demos! 😄 För att komma runt det där problemet kan man helt enkelt avinstallera quicktime. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 5 januari 2005 Dela Postat 5 januari 2005 🙂 haha det här är ett underbart jobb.. men.. var är rockfart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Förresten, ingen som vill ge sig på att FINNA FEM FEL? Bara att jämföra med originalet: (Är nyligen hemkommen från julledighet och försöker gå igenom lite av vad man missat...) Hittade två "fel" nu: En liten snögubbe ditlagd på bordet, och en figur borttagen till vänster bredvid Neko. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Har en till. VacUm gestikulerar med handen, något har tagits bort ur den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 😉 Bra jobbat Hackeman! 🙂 God Jul på er!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.