Neko Postat 23 december 2008 Dela Postat 23 december 2008 Hörde orginalet på radion idag, and it all came back to me. God jul på er allesammans. Jag kanske kommer synsas mer här framöver igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 16 december 2010 Dela Postat 16 december 2010 Dags för en Julebump om någon missat det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2011 Dags för en Julebump om någon missat det. Julbumparna har inte lika stor effekt längre... 😉 men en fin gest nevertheless! 🙂 God fortsättning på det nya året, nördar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 (redigerat) God fortsättning på det nya året, nördar! Äh. Skit ner dig! EDIT: 🙂 Redigerat 2 januari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 (redigerat) Förresten har du koll på vad som hänt med Hammagrella? EDIT: Många andra som försvunnit: Neko, Danny C ( träffade jag på gatan för ett tag sen, han har lagt ner musiken och dragit till huvudstaden ) Pluffo, Vacuum.. Redigerat 2 januari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2011 Förresten har du koll på vad som hänt med Hammagrella? Ingen kontakt på länge. Han kanske fastnade i karriären på IBM han nämnde vid nåt tillfälle, den stackaren... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2011 EDIT: Många andra som försvunnit: Neko, Danny C ( träffade jag på gatan för ett tag sen, han har lagt ner musiken och dragit till huvudstaden ) Pluffo, Vacuum.. Neko har inte lagt av iaf, han kör det här: http://www.amelody.se/ Danny C skulle komma ner en sväng i januari, jag föreslog att han, jag o dennis skulle ha herrmiddagsmys... vill du vara med? 🙂 om det blir av öht dvs. Jag har kontakt med flera av de gamla "veteranerna" på facebook numera... så de finns fortfarande, än om de försvunnit härifrån. Men där heter ju alla sina riktiga namn, så vet inte ens om jag kommer ihåg vad de hette här... Olsberg, Claes, Pluffo, Neko, Roffe, Demonen, Rombo, Perrra, Majken, Thimme, Tordan.. och typ lika många till. Om du mot förmodan inte bojkottat facebook så hittar du många av dem här: http://www.facebook.com/group.php?gid=6811561956 Djonas och jag bor nästan grannar nu faktiskt, insåg det häromdagen när vi chattade... så vem vet om det blir irl-collab nån dag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 Danny C skulle komma ner en sväng i januari, jag föreslog att han, jag o dennis skulle ha herrmiddagsmys... vill du vara med? 🙂 om det blir av öht dvs. Ja jag är gärna med! Och Dennis? Menar du han som hette Reason här och försvann runt 2005? Haha klart jag har bojkottat Facebook. Glider du fortfarande runt i öppna bilar? PS. Jag hörde barnen i Afrika fortfarande behöver mediciner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2011 Ja jag är gärna med! Och Dennis? Menar du han som hette Reason här och försvann runt 2005? Haha klart jag har bojkottat Facebook. Glider du fortfarande runt i öppna bilar? PS. Jag hörde barnen i Afrika fortfarande behöver mediciner. Jepp, Dennis = Reason. Dom polade lite, tror jag. Inte Dennis och Reason alltså, utan Dennis Reason med Danny. Har bil med tak nu och lämnat läkemedelsbranschen så kan tyvärr inte förse Afrika med piller. Men jag sopsorterar iaf! 😑 Seså, regga dig på fejsbook nu så att vi kan fortsätta planera herrmiddag med Dante o Dennis där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 Jepp, Dennis = Reason. Dom polade lite, tror jag. Inte Dennis och Reason alltså, utan Dennis Reason med Danny. Ja det minns jag! Vore kul att träffa Dennis också. Vi hörs om det. Nä nä! Tänker inte skaffa facebook. Men hälsa de andra herrarna och säg att jag är på hugget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 7 november 2011 Trådstartare Dela Postat 7 november 2011 Hallådär! Någon av medverkande på den här mixen som hör (ser) det här? isf, ska vi slänga ut singeln på iTunes, Spotify, m.m lagom till jul i år? Som en kul grej? Yes? No? Tar typ 1 vecka till iTunes och 6 veckor till Spotify så publicerar jag nu blir det lagom till 1:a advent. 🙂 Snart kommer tomten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 9 december 2013 Dela Postat 9 december 2013 Bump!? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 december 2013 Dela Postat 30 december 2013 Minnen...... :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 5 december 2015 Dela Postat 5 december 2015 Fy fan vilka tider det här var. Blir nostalgisk <3 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Bumpar den här igen. Vilka gamla veteraner är kvar? 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 december 2019 Trådstartare Dela Postat 6 december 2019 Bump! På julafton är det 15 år sedan vi lade ut den här... ljuvliga minnen! 😍 God Jul alla studionördar, gamla som nya! 🎅 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 december 2019 Dela Postat 7 december 2019 Tebax på dig och gott nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 2 december 2020 Dela Postat 2 december 2020 Bump!!! Snart är det jul igen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 3 december 2020 Dela Postat 3 december 2020 I sann Studioforum-tradition ska man ha jul-tema i sin användarbild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 3 december 2020 Dela Postat 3 december 2020 Så sant! Tomtemössan på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.