DAFFYtheDUCK (oregistrerad) Postat 23 december 2004 Postat 23 december 2004 ganska kul, en polare till mig köpte en julskinka på 5kg förra veckan den åt han upp, idag köpte han en till på 5 , han frågade om han kunde låna min mp3 spelare idag , för att han skulle gå ut och promenera han tror att han har lagt på sig lite hahah julen e fantastisk passa er !! gott me skinka...... 😄
DAFFYtheDUCK (oregistrerad) Postat 23 december 2004 Postat 23 december 2004 speciellt västerviks vitlöks senap ohhhh ahhhh hehe nu kanske man ska fixa sig en på 5kg haha
Tokas Postat 23 december 2004 Postat 23 december 2004 Är inte så glad i skinka. Det bästa på julbordet är helt klart ägg! Det kan jag äta hur mycket som helst av... nästan. 😄
DAFFYtheDUCK (oregistrerad) Postat 23 december 2004 Postat 23 december 2004 jag e helt fast i brysselkåls träsket me mycket salt mums 😄
Neko Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 Det är ju ingen skillnad på julmat och påskmat. Inte så att det stör i alla fall. Snart har vi nog skinka på midsommar med. Finns ju påskskinka. Och ägg, prinskorv, köttbullar, janson och annat äter man ju på alla sånna där "högtider". Köttbullar, korv, ägg och skinka blir det väl i jul för min del.
osiris Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 Köttbullar med rödbetssallad är väääldans mummsigt... Och inlagd sill... å ägg... åååh 🙂 Vi ses på gymmet grabbar! 😄
DAFFYtheDUCK (oregistrerad) Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 (redigerat) janssons frestelse borde ju få noblpriset i jul mats kategorin 😄 eller till o me en oscar bara för att det e så gott hmm man kan ju nästan tro att ja e lite fyllehungrig heheh hmm skummt ja e ju inte full än 🙂 , är ju bara på nr 7 sort guld 5.8 33cl 😄 Redigerat 24 december 2004 av DAFFYtheDUCK
Kill All Autotuner Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 (redigerat) 🙂 , är ju bara på nr 7 sort guld 5.8 33cl 😉 Hur 17 får du ner smörjan ? 😛 Sort Guld smakar kokt pappkartong ! Nä , det känns nästan som om man får starta en tråd för ölmärken köp/undvik 🙂 Redigerat 24 december 2004 av Kill All Autotuner
principal Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 🙂 , är ju bara på nr 7 sort guld 5.8 33cl 😉 Hur 17 får du ner smörjan ? 😛 Sort Guld smakar kokt pappkartong ! Nä , det känns nästan som om man får starta en tråd för ölmärken köp/undvik 🙂 Julafton! Det skall vara Youngs Winter warmer!
Tokas Postat 24 december 2004 Postat 24 december 2004 Jag sitter just nu och smuttar så gott på en Nykøbing Guldøl. Den är klart bäst. 🙂
Barden Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Gosh.... hur många köttbullar får jag egentligen i min mage?... det måste vara ett sånt där oendligt tal.. för hur många ja än äter tar det aldrig stopp.. fast det känns ju sen när man sätter sig o halvsover till kalle ankas julafton och myser.
Håkan Ekberg Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 DO Ägg, sill, snaps! LOOP Hmm Man skulle kunna tänka sig nån loop typ do until kräks eller nått och så nån koll på om man är ok efter toalettbesök och sen åter till ägg sill snaps. I värsta fall kan man ha nån dial 112 på lämpligt ställe 😛 Håkan
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Det finns massor med julforum där ute. Håll era matdiskussioner där istället för att dra ner kvaliten på detta forum med icke-musik relaterade ämnen.
Torre Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 (redigerat) Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst. INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! Redigerat 25 december 2004 av Torre
Ken Kängström Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst. INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! Ush prinskorv. Kan äta 2 st sen är jag less haha. Men hemgjorda köttbullar med rödbetssallad är ju inte liiiite underbart =).
Barden Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst. INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! 😛 Ush prinskorv. Kan äta 2 st sen är jag less haha. Men hemgjorda köttbullar med rödbetssallad är ju inte liiiite underbart =). Håller helt med .... En annan sak som verkligen inte funkar är julkorven... blääää!
Ken Kängström Postat 25 december 2004 Postat 25 december 2004 Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst. INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! 🙂 Ush prinskorv. Kan äta 2 st sen är jag less haha. Men hemgjorda köttbullar med rödbetssallad är ju inte liiiite underbart =). Håller helt med 😛.... En annan sak som verkligen inte funkar är julkorven... blääää! Håller med dig. Håller mig till det goda
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.