Jump to content
Annons

hur mycket kan man äta hehe

Recommended Posts

DAFFYtheDUCK (oregistrerad)
Postat

ganska kul, en polare till mig köpte en julskinka på 5kg förra veckan den åt han upp,

idag köpte han en till på 5 , han frågade om han kunde låna min mp3 spelare idag , för att han skulle gå ut och promenera han tror att han har lagt på sig lite hahah

julen e fantastisk passa er !! gott me skinka...... 😄

Annons
Postat

speciellt västerviks vitlöks senap ohhhh ahhhh hehe nu kanske man ska fixa sig en på 5kg haha

Postat

Är inte så glad i skinka. Det bästa på julbordet är helt klart ägg!

Det kan jag äta hur mycket som helst av... nästan. 😄

Postat

jag e helt fast i brysselkåls träsket me mycket salt mums 😄

Postat

Det är ju ingen skillnad på julmat och påskmat. Inte så att det stör i alla fall. Snart har vi nog skinka på midsommar med. Finns ju påskskinka. Och ägg, prinskorv, köttbullar, janson och annat äter man ju på alla sånna där "högtider".

Köttbullar, korv, ägg och skinka blir det väl i jul för min del.

Postat

Köttbullar med rödbetssallad är väääldans mummsigt... Och inlagd sill... å ägg... åååh 🙂

Vi ses på gymmet grabbar! 😄

Postat (redigerat)

janssons frestelse borde ju få noblpriset i jul mats kategorin 😄 eller till o me en oscar bara för att det e så gott hmm man kan ju nästan tro att ja e lite fyllehungrig heheh hmm skummt ja e ju inte full än 🙂 , är ju bara på nr 7 sort guld 5.8 33cl 😄

Redigerat av DAFFYtheDUCK
Postat (redigerat)
🙂 , är ju bara på nr 7  sort guld 5.8 33cl  😉

Hur 17 får du ner smörjan ? 😛 Sort Guld smakar kokt pappkartong ! Nä , det känns nästan som om man får starta en tråd för ölmärken köp/undvik 🙂

Redigerat av Kill All Autotuner
Postat
🙂 , är ju bara på nr 7  sort guld 5.8 33cl   😉

Hur 17 får du ner smörjan ? 😛 Sort Guld smakar kokt pappkartong ! Nä , det känns nästan som om man får starta en tråd för ölmärken köp/undvik 🙂

Julafton!

Det skall vara Youngs Winter warmer!

Postat

Gosh.... hur många köttbullar får jag egentligen i min mage?... det måste vara ett sånt där oendligt tal.. för hur många ja än äter tar det aldrig stopp.. fast det känns ju sen när man sätter sig o halvsover till kalle ankas julafton och myser.

Postat
DO

Ägg, sill, snaps!

LOOP

:rolleyes:

Hmm

Man skulle kunna tänka sig nån loop typ do until kräks eller nått och så nån koll på om man är ok efter toalettbesök och sen åter till ägg sill snaps. I värsta fall kan man ha nån dial 112 på lämpligt ställe 😛

Håkan

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

Det finns massor med julforum där ute. Håll era matdiskussioner där istället för att dra ner kvaliten på detta forum med icke-musik relaterade ämnen.

Postat (redigerat)

Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst.

INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! :rolleyes:

Redigerat av Torre
Postat
Tråden ligger ju på allmänt så jag ser diskussionen som vilken allmän diskussion som helst.

INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag! :rolleyes:

Ush prinskorv. Kan äta 2 st sen är jag less haha. Men hemgjorda köttbullar med rödbetssallad är ju inte liiiite underbart =).

Postat

INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag!  😛

Ush prinskorv. Kan äta 2 st sen är jag less haha. Men hemgjorda köttbullar med rödbetssallad är ju inte liiiite underbart =).

Håller helt med :rolleyes:....

En annan sak som verkligen inte funkar är julkorven... blääää!

Postat

INgen som nämnt prinskorv? Extremt underskattad korv tycker jag!  🙂

Håller helt med 😛....

En annan sak som verkligen inte funkar är julkorven... blääää!

Håller med dig. Håller mig till det goda :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.