Mr163 Postat 21 oktober 2009 Dela Postat 21 oktober 2009 Hej. har precis köpt autotune för att kunna använda den när ja mixar osv i adobe audition. Men när jag går in på Effects och uppdaterar listan så den kommer med i listan så laddar det ett tag och sedan fasnar i Nero Digital DMO Wrapper. Sen så fryser allt bara. Hur ska jag fixa de här? Har provat installera bort Norton antiviruset men det funkar inte fortfarande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrMarcus Postat 22 oktober 2009 Dela Postat 22 oktober 2009 Hej. har precis köpt autotune för att kunna använda den när ja mixar osv i adobe audition. Men när jag går in på Effects och uppdaterar listan så den kommer med i listan så laddar det ett tag och sedan fasnar i Nero Digital DMO Wrapper. Sen så fryser allt bara. Hur ska jag fixa de här? Har provat installera bort Norton antiviruset men det funkar inte fortfarande? Har du installerat autotune i rätt mapp då? Har du tryck på enble direct X Sen är audition kännd på fucka ur med pluggar spc alitverb för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr163 Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2009 Har du installerat autotune i rätt mapp då? Har du tryck på enble direct XSen är audition kännd på fucka ur med pluggar spc alitverb för mig tack för hjälpen, de har ordnat sig hittade felet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.