Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ser grym ut! Antar att den är i stl med Pultec. Den kör jag på UAD och den är helt fantastisk.

Ska testa denna. Kan vara schyst att ha ett alternativ som inte tar slut på UAD-kraften.

Postat

Yep!

Den kör jag stenhårt på trummorna, innan kompressorn,funkar kanoners, plockar bort lite i toppen på high frequency´n!

/aROCKER

Postat
Den tar dock en del cpu. Beware.

Har längtat efter en plugg som kan utmana min processor... 🙂

Kör en Q9550 på ca 4Ghz nu. Jätteskönt att slippa tänka på om datorn ska baxna.

Det hjälper iofs säkert ganska mycket att jag kör de flesta pluggar på UAD-kortet.

Ska bli kul att testa denna. Tack för tipset!

Postat
Har längtat efter en plugg som kan utmana min processor... 🙂

Kör en Q9550 på ca 4Ghz nu. Jätteskönt att slippa tänka på om datorn ska baxna.

Det hjälper iofs säkert ganska mycket att jag kör de flesta pluggar på UAD-kortet.

Ska bli kul att testa denna. Tack för tipset!

Du kommer att "GLIIIIDA" med den plugen! 😄

Jag har ju nästan inga problems med min gammburk!

/aROCKER

Postat (redigerat)
Ser grym ut! Antar att den är i stl med Pultec. Den kör jag på UAD och den är helt fantastisk.

Ska testa denna. Kan vara schyst att ha ett alternativ som inte tar slut på UAD-kraften.

Kan du jämföra med UAD?

Glöm inte att testa den här herrens pluggar - dom är gratis!

http://varietyofsound.wordpress.com/downloads/

Redigerat av Martin
  • 2 veckor senare...
Postat

Ja, please, om någon kan: jämför med UAD!!!

Jag har den vanliga UAD versionen, men har börjat använda den såpass mycket att jag tänkte köpa PULtec Pro varianten, den kostar iofs bara 79 dollar, men jag kör redan mitt UAD-2 Duo ganska hårt så det kan vara bra att köpa lite fler pluggar som pumpar på datorns CPU istället...

Någon som har A/B testat?

Postat (redigerat)

Har inte testat den själv, men folket på gearslutz verkar inte vara överförtjusta i alla fall: http://www.gearslutz.com/board/new-product...-equalizer.html 🙂 Men det spelar ju mindre roll, låter den bra för någon, så är det ju jättebra!

Är själv helnöjd med Uad:s verison, dessutom så använder jag nästan uteslutande eq:s från Nebula 3 pro... Så ytterligare en eq känns minst sagt överflödigt.

/Jon

Redigerat av Yllet

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.