Jump to content
Annons

Ha på Internet - nej - Ha av Internet


debatt

Recommended Posts

Hej!

Idag när jag hade satt på Internet så kom det upp ett meddelande från min operatör om att programvaran för modemet skulle uppgraderas,

det stod vidare stäng av alla program. Jag klickade bort något program som syntes i aktivitetsfältet. Men nästan direkt därefter så kom det upp ett

meddelande om att Internet var på och en uppmaning om att jag skulle stänga av det också. När jag stängt av Internet kom det nästan direkt

upp ett meddelande där det stod att kontakten med Internet hade brutits och att det måste sättas på omgående för att inte installationen ska avbrytas.

Då satte jag på Internet igen, men då kom det upp ett varningsmeddelande om att programmet inte skulle installeras korrekt eftersom Internet

var igång och att jag skulle stänga av det omedelbart. Då stängde jag av det igen. Men då kom det upp ett nytt meddelande om att Internet måste

sättas på för installationen kunde inte genomföras annars. Då satte jag igång det igen och lät det så förbli. När installationen var klar kom det upp

en bubbla om att ny maskinvara hittats. Sedan stod det en varning om att maskinvaran kanske inte installerats korrekt eftersom Internet varit på.

Hur kan det bli så här från programmakarens och operatörens sida?

😛

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...