kolin Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Jag har varit intresserad av att se hur Mackies nya mixer är med Fire Wire interface. Men finns det någon här som har erfarenhet av yamahas N serie mixerbord. Dessa har ju oxå FW. Kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kire Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Många bra kommentarer här http://www.gearslutz.com/board/so-much-gea...a-n-series.html [Använder samma drivrutiner som Steinberg MR816X/CSX så man kan köra dem tillsammans (MR816 har samma premps som N8/N12)] Tror det är extrapris både på N12 och MR816 just nu... Jag har varit intresserad av att se hur Mackies nya mixer är med Fire Wire interface. Men finns det någon här som har erfarenhet av yamahas N serie mixerbord. Dessa har ju oxå FW.Kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolin Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 19 oktober 2009 Just nu har jag ett TC konnekt live kort som jag är mycket nöjd med. Men mixer ger ju lite andra fördelar. Sen är det ju frågan om alla ingångar är inspelningsbara, dvs om det är lika många ingångar i ljudkortet som det är kanaler in i själva mixerbordet? kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.