Guitar Nilsson Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Bytte laptop för ett halvår sen, sen har jag eftersom installerat program man behöver, idag tex upplystes jag att jag behövde minst Flash 8 för att kolla en vädersaht, "klicka här" osv, nu har jag Flash 10. Tycker jag kan öppna allting annat men på Myspace är det hopplöst. När jag klickar på playsymbolen eller vad det kallas så bara försvinner den rutan, sen händer inte ett skit. Mycket irriterande. Fattas nåt program, eller är det nån spärr i Mozilla? Jag har adblock reklamborttagare nedladdad. Hilfe!! 😄
concealed Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag hade samma problem och det var adblock som blockade spelaren.
Guitar Nilsson Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 I Adblock plus inställningarna klickade jag bort "Adblock plus på". Men det blev ingen skillnad ändå.
Guitar Nilsson Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Hittade Flashblock och avaktiverade det, nu fungerar det, hurra!!! Lyssnar på min egen Myspace nu, http://www.myspace.com/hakannilsson Lyssna på "Drivin" om ni gillar gitarrgnissel. Telecaster och Blues Junior. Är ute och cyklar ganska rejält på andra versen, trivsamt värre. Kan det vara nån nackdel att avaktivera flashblock?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.