debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Hellu! En liten tråd om diverse oskrivna regler. Jag börjar. Tycker ni det är ok att snyta sig i servetten vid matbordet? //:debatt
SadamJR Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Är det överhuvud taget ok att snyta sig vid matbordet? I så fall är det väl ok att rapa och fjärta oxå?
debatt Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Är det bättre att låta snoret rinna? Jag tycker man bör lämna bordet i detta fallet.
debatt Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Är det beroende av i vilket sammanhang man befinner sig?
Fidden Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Så om man sitter på en middagsbjudning där man får ganska stark mat med chili i, så att näsan rinner hela tiden, då måste man alltså lämna bordet varje minut? det verkar ju helt befängt.
debatt Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Sitter man på en middagsbjudning är det självklart! T.o.m. om man äter ensam i sitt lilla kök tycker jag man bör lämna bordet varje halvminut om så krävs. Det var därför jag skrev denna tråd...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Är det ok att vid en middagsbjudning släppa en varm fjärt som är helt tyst men som luktar ruttet ägg?
debatt Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Är det ok att vid en middagsbjudning släppa en varm fjärt som är helt tyst men som luktar ruttet ägg? Bara om man lika ljudlöst lämnar bordet... 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Bara om man lika ljudlöst lämnar bordet...😆 Men om man vill sitta kvar och ta del av aromen? 😄
debatt Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Men om man vill sitta kvar och ta del av aromen? 😄 Då har man varit fluga i sitt tidigare liv. 😆
Lithium Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Man bör i alla tillfällen uppsöka en toalett då man är i behov av att snyta sig. Om någon sådan inte finns att tillgå bör man till varje pris avlägsna sig från umgänget eller indirekt berörda personer i omgivningen!
Demonproducenten Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Tycker ni det är ok att snyta sig i servetten vid matbordet? 😮 //:debatt absolut om maten är het eller kryddstark men man får använda sin egen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.