bender (oregistrerad) Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 jag är ganska ny i datorvärlden och har ett problem, jag kör med cubase sx och vst instrumenten verkar sacka efter, jävligt frusterande! är det nån som vet vad jag gör för fel?förlåt mig om min fråga låter dum, jag vill bara ha lite hjälp... snälla!
Carl_B Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 jag är ganska ny i datorvärlden och har ett problem, jag kör med cubase sx och vst instrumenten verkar sacka efter, jävligt frusterande!är det nån som vet vad jag gör för fel?förlåt mig om min fråga låter dum, jag vill bara ha lite hjälp... snälla! hur menar du? e de latencyn? va händer? e de datorn som sackar efter lr spelas noterna upp senare än som ska?
bender (oregistrerad) Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 inte latencyn. noterna spelas upp senare än dom ska det blir som en liten förskutning på vissa vst instrument vid uppspelningen.
insolitus Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Kan det va nåt annat än latencyn då? 😲 Det är väl att noterna spelas upp för sent som är latency, eller har jag helt fel för mig då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.