Disobedient Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Instrumental Perversion ARTIST/GRUPP: Disobedient GENRE: Dance Hall/ Futuristisk Pop LÅTLÄNGD: 4min+ INSPELNINGSDATUM: 2004-12-22 FORMAT: mp3 STATUS: Instrumental demo LÅTLÄNK: http://www.demomusic.nu/index.php?page=demo&id=3033 Gjord med Cubase, Oddity, Waves, UAD, ångest och vuxentobak... Första låten jag gjort som är någorlunda arrangerad:) Redigerat 22 december 2004 av Disobedient Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 I mina öron låter det inte helt färdigt, kan inte riktigt känna in mig på din idé här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 23 december 2004 Trådstartare Dela Postat 23 december 2004 (redigerat) Det är inte färdig arrat på långa vägar så det är inte konstigt att du känner så. Men själva beaten är klar och är mixat på Mackie 626, NS10 och stora Genelecs. Själv tycker jag att det är den tyngsta beaten jag har hört i år:) Och den är förmodligen alldeles FÖR futuristisk för dig:) Redigerat 23 december 2004 av Disobedient Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Och den är förmodligen alldeles FÖR futuristisk för dig:) Så kan det naturligtvis vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 23 december 2004 Trådstartare Dela Postat 23 december 2004 Hehe. Jag har en polare vars låtar är en enda lång orgasmkavalkad av fills, buildups, bryggor wacky breaks och han får förmodligen får hjälpa mig med sånt... Men vadå, gillade du inte gunget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
principal Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Jag tycker inte att detta är futuristiskt för fem öre, snarare lite retro…:-) …men visst, det är ett snyggt beat. Om det skulle hända lite mer i låten skulle det vara topp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje84 Postat 24 december 2004 Dela Postat 24 december 2004 Har du glömt gallup? Beatet var rätt tungt, detta är något att utveckla! Få fram själva musiken lite mer, kanske lite kraftigare kompression. Just nu var den rätt tråkig att lyssna på som låt, men tror inte att du tänkt något annat heller, som beat var det nämligen intressant. Utveckla den och lägg in lite mer futuristiska ljud om du vill ha den så. God Jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 24 december 2004 Dela Postat 24 december 2004 (redigerat) Herregud vad jag hatar dancehall. Nuff said! EDIT: Men det låter ju rätt snyggt 🙂 Redigerat 25 december 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 25 december 2004 Trådstartare Dela Postat 25 december 2004 Tack alla. Har aldrig påstått att jag är nån stjärna på att arra, men jag ska lägga ner mer energi på det i framtiden. Min grej är mer åt mixning, mastring och remix hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) Själv tycker jag att det är den tyngsta beaten jag har hört i år:) Ingen självkritik där inte... ganska tråkigt, sorry, försök igen Redigerat 11 januari 2005 av Reason Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 hej! jag saknar ett offbeat komp som kanske skulle kunna få lite mer sväng i beatet, annars e den klassiska raggakaggen tung, lite väl bred o då menar jag att den tar över det mesta andra som finns med... sen saknar jag en ledande melodi eller hook. sen vill jag påpeka att jag tycker man ska ge konstuktiv kritik eller ingen alls... och svar på kritik, vilken nästan är av personlig karaktär brukar man heller inte ge i de sammanhang jag varit med om. mvh zeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.