IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Vi söker gitarrist ev. två och en trummis vi är två tjejor på bas och sång och bor i örnsköldsvik så bra om du bor i närheten. du ska helst vara i åldern 15- 18 år och ha spelat ett tag men du behöver inte vara ett proffs vi spelar rock liknande. om du är intresserad mejla till: ida1992_@hotmail.com
aROCKER Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Vi söker gitarrist ev. två och en trummisvi är två tjejor på bas och sång och bor i örnsköldsvik så bra om du bor i närheten. du ska helst vara i åldern 15- 18 år och ha spelat ett tag men du behöver inte vara ett proffs vi spelar rock liknande. om du är intresserad mejla till: ida1992_@hotmail.com Så aROCKER är för gammal? Bara fyrtio år ju!? Men jag har håret kvar,hehehe! Lycka till tjejor!
Emili01 Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Så aROCKER är för gammal? Bara fyrtio år ju!? Men jag har håret kvar,hehehe!Lycka till tjejor! Haha, synd där! Better luck next time som man brukar säga! 😑
sixties Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 slejnard lirar ju gitarr och bor väl i trakten, men det faller väl på åldern kan man tänka?
DieHard (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Jäpp och tror inte tjejerna vill ha medelålders gubbar sugna på lammkött. 🙂
IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 slejnard lirar ju gitarr och bor väl i trakten, men det faller väl på åldern kan man tänka? ha bor i norrbotten? eller jag kanske läste fel x)
IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Jäpp och tror inte tjejerna vill ha medelålders gubbar sugna på lammkött. 🙂 HAHA x)
slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 slejnard lirar ju gitarr och bor väl i trakten, men det faller väl på åldern kan man tänka? Pjaaha med norrländska mått så är ju int 37 mil just nånting. 🙂 Lycka till tjejer!
IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Pjaaha med norrländska mått så är ju int 37 mil just nånting. 🙂 Lycka till tjejer! heh ja det är ju inte en liten bit 🙂
IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 nån som vet nån fler sida där man kan lägga ut "kontaktannonser"? 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 (redigerat) Här i BD-län ses allting inom en radie på 50 mil som grannbyar... Hur ser ni på det i Y-län? 😑 Fast här uppe är det så svårt att hitta spelvänner... Redigerat 14 oktober 2009 av Analogfreak
IdaBN (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Här i BD-län ses allting inom en radie på 50 mil som grannbyar... Hur ser ni på det i Y-län? 😑 Fast här uppe är det så svårt att hitta spelvänner... heh jag tycker ner till sundsvall är nog långt x)
slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 nån som vet nån fler sida där man kan lägga ut "kontaktannonser"? 😑 Sätt upp anslag på musikaffärer, mataffärer, skolor, studieförbund, bibblo osv på er ort. Annars kanske myspace.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 heh jag tycker ner till sundsvall är nog långt x) Det handlar ju bara om 15 mil 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.