Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena. Funderar på om jag ska spela in en 70talsrockdänga idag, men basen är på lagning. Skulle också vara kul om nån ville testa att lägga trummor, om det är nån som ändå har det uppställt. Tänk lite black sabbath / svensk hårdrock a la november.

Det är en rätt enkel låt, färdigskriven. Sång på svenska. Handlar om relations-frustrationer.

Skicka ett PM om du ser det här och vill hänga på, tror det blir kul. Börjar väl spela in runt 11 - 12 och har väl grunden färdig till 1. Kan skicka demo då.

Söker nån som kan jobba snabbt, inga krav på utrustning.

Hellpig, Burnie, Valle, arocker, vallhagen, slejnard, onsatan, diehard, wonderboy eller nån annan rockräv? Eller nybörjare för den delen.

Tjinga om ni är sugna.

Redigerat av laxlaxlax
Annons
Postat
Tjena. Funderar på om jag ska spela in en 70talsrockdänga idag, men basen är på lagning. Skulle också vara kul om nån ville testa att lägga trummor, om det är nån som ändå har det uppställt. Tänk lite black sabbath / svensk hårdrock a la november.

Det är en rätt enkel låt, färdigskriven. Sång på svenska. Handlar om relations-frustrationer.

Skicka ett PM om du ser det här och vill hänga på, tror det blir kul. Börjar väl spela in runt 11 - 12 och har väl grunden färdig till 1. Kan skicka demo då.

Söker nån som kan jobba snabbt, inga krav på utrustning.

Hellpig, Burnie, Valle, arocker, vallhagen, slejnard, onsatan, diehard, wonderboy eller nån annan rockräv? Eller nybörjare för den delen.

Tjinga om ni är sugna.

Hade varit kul...därför som jag köpt på mig alla mickarna, lägga lite trummor åt folk.

Men Martin hann före den lilla..., hehe!

Om han ramlar och slår näsan i asfalten så kan jag testa...eller lira till den ändå och Martins blir den officiella.

Detta ska bli kul att höra...tror du är klippt och skuren för att ro iland det.

Lyssna in Abramis Brama, lite småkul med hårdrock på svenska. (vilket jag tror detta blir, eller!? 😆

/aROCKER

Postat

Lyssna in Abramis Brama, lite småkul med hårdrock på svenska. (vilket jag tror detta blir, eller!? 😎

Får se om det blir så tungt som abramis.

Du lirar inte bas då?

Postat (redigerat)
Får se om det blir så tungt som abramis.

Du lirar inte bas då?

Lirar knappt trummor, hehe! 😎 Nix, tyngre med med basspelet.

/aROCKER

Redigerat av aROCKER
Postat

Åhh vad kul grej. Och ååh vad skit att man inte är hemma på ett par dagar ...

(men det ska NI vara glada för 😎 )

Postat (redigerat)
Fett bra initiativ laxlaxlax, blir kul å spännande att höra! Ingen möjlighet att vara med här idag.

Tack för uppmuntran, slejnard! 😎

Upptäckte nyss när jag började arrangera att rösten kanske inte pallar de högsta idag för förkylningen. Eller så blir det en liten ozzy av det 🙂 Vi får se.

Basen behövs fortfarande hjälp med.. nån?

Redigerat av laxlaxlax
Postat
Hade varit kul...därför som jag köpt på mig alla mickarna, lägga lite trummor åt folk.

Men Martin hann före den lilla..., hehe!

Om han ramlar och slår näsan i asfalten så kan jag testa...eller lira till den ändå och Martins blir den officiella.

Lyssna in Abramis Brama, lite småkul med hårdrock på svenska. (vilket jag tror detta blir, eller!? 😎

/aROCKER

Kör trummor du också...

Inga problem, jag spelar ändå digitalt glömde att nämna det.

Postat

Så, nu är det inspelat och mailat till två trummisar. En digital och en analog.

Hade en bassist men som drog sig ur pga tid. Så saknar bassist!

PMa mig eller skriv i tråden så skickar jag filen.

Postat

har pm:at angånde basen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.