Jump to content
Annons

Betyg  

5 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      3
    • 5
      1

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: A ROOF TO CLIMBE

ARTIST/GRUPP: UNIVERSITY OF JENS

LÅTLÄNGD: 2:34

KOMPOSITÖR:D.BEXELL

PRODUCENT:D BEXELL

MEDVERKANDE:D.BEXELL/J.JANSSON

INSPELNINGSÅR:2004

FORMAT:MP3

STORLEK:3.6 megabyte

STATUS:Färdig demo

LÅTLÄNK:www.universityofjens.com

Annons
Postat

bra.

Välspelat, välarrat.. Får mopeds-vibbar!

Gnäll: Lite för mycket delay/reverb på framförallt sången. Sånt här låter sjukt mycket snyggare om man torrar till det lite. Ni skulle lagt lite mer tid på sångpålägget. Han känns inte 100 överallt. Möjligens komprimera killen lite mer så punchen kommer fram lite mer.

Postat

Nä, sant. Fel av mig. Det var faktiskt ett tag sedan jag lyssnade själv…

Inte ett skit är torrt…

Hörs bastrumman tillräckligt? Jag är tveksam själv. Trummorna är inspelade med två kondingar på två meters avstånd, ca enåfemti upp, funderar på att ha dom lägre nästa gång…

Postat

Inte ett skit är torrt…

Hörs bastrumman tillräckligt? Jag är tveksam själv. Trummorna är inspelade med två kondingar på två meters avstånd, ca enåfemti upp, funderar på att ha dom lägre nästa gång…

Jo den hörs. Trumsoundet är helt ok tycker jag. Bastrumman skulle lätt kunna va lite boomigare (tänk jazz/gammal funk/60-tal) med mindre klick, men det är bara min personliga smak.

Postat

Inte ett skit är torrt…

Jo den hörs. Trumsoundet är helt ok tycker jag. Bastrumman skulle lätt kunna va lite boomigare (tänk jazz/gammal funk/60-tal) med mindre klick, men det är bara min personliga smak.

OK!

God jul!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.